![RSS RSS](/pics/design/14/z/ico/rss.png)
Provozovatelé, vývojáři a další pracovníci okolo IS MU se budou snažit sem psát o nových věcech, změnách, opravách apod. v systému. Budou psát o věcech, které se nějak dotýkají uživatelů. I když se budou snažit psát tak, aby uživatelé obsahu sdělení rozuměli, nebude možné pochopit vše. Zvláště pak vyjádření o aplikacích, ke kterým všichni uživatelé nemají přístup. Nepředpokládáme, že všichni budou tento blog číst. Je jen pro zájemce. Neočekávejte prosíme dlouhé příspěvky obsahující úvahy, buďte připraveni na krátká oznámení.
Vlastníci blogu: FI:E-technici, FI:IS-technici, FI:servistech, FI:Vývojový tým IS MU,
Ing. Jitka Brandejsová, 2893,
doc. Ing. Michal Brandejs, 2116
Starší příspěvky
Kategorie
18. 9.
2020
Informačně přínosné | 1 | 1
referent student
Dle SZŘ mají studenti nárok na využití dvou opravných termínů v případě předmětu
zapsaného poprvé či jednoho opravného termínu v případě opakovaného předmětu.
Pokud student potřebuje další opravný termín u opakovaného předmětu, musí si
podat žádost prostřednictvím agendy v Úřadovně.
Doposud mohlo hodnocení z tohoto termínu zadat po schválení žádosti pouze
studijní oddělení, nově se student může sám přihlásit k dalšímu zkušebnímu
termínu a hodnocení mu může standardně zadat sám vyučující.
Dosud nečteno
0 komentářů![permalink](/pics/design/14/z/ico/permalink.png)
« Dohledání osoby v atributech místností (14. 7. 2020 14:19) |
Nouzový kontakt » (19. 10. 2020 15:22)