Provozovatelé, vývojáři a další pracovníci okolo IS MU se budou snažit sem psát o nových věcech, změnách, opravách apod. v systému. Budou psát o věcech, které se nějak dotýkají uživatelů. I když se budou snažit psát tak, aby uživatelé obsahu sdělení rozuměli, nebude možné pochopit vše. Zvláště pak vyjádření o aplikacích, ke kterým všichni uživatelé nemají přístup. Nepředpokládáme, že všichni budou tento blog číst. Je jen pro zájemce. Neočekávejte prosíme dlouhé příspěvky obsahující úvahy, buďte připraveni na krátká oznámení.
Vlastníci blogu: FI:E-technici, FI:IS-technici, FI:servistech, FI:Vývojový tým IS MU,
Ing. Jitka Brandejsová, 2893,
doc. Ing. Michal Brandejs, 2116
Starší příspěvky
Kategorie
10. 12.
2020
Zajímavé | 2 | 2
referent
Rozšířili jsme možnost využití elektronických státnicových protokolů i pro doktorské studium a rigorózní řízení.
Nově je pro tyto zkoušky k dispozici i tajné hlasování pro členy zadané komise.
Protokoly jsou součástí agendy Termíny SZZ, ukládají se do spisů v Úřadovně, kde je podepisuje děkan fakulty elektronickým podpisem. Celý proces tedy může proběhnout kompletně elektronicky bez nutnosti cokoliv tisknout na papír.
Veškeré podrobnosti naleznete v nápovědě:
Dosud nečteno
0 komentářů
26. 10.
2020
Informačně přínosné | 1 | 1
garant programu
Občas je potřeba předat důležité informace studentům e-mailem. Letos, kvůli
rychle se měnícím mimořádným opatřením během začátku podzimního semestru, to byl
prakticky jediný způsob, jak přímo studentům sdělit, jaký režim výuky je čeká.
Nejednalo se přitom o informace stejné pro všechny. Lišily se zejména podle
programu studia a ročníku. V aplikaci Manažerská dat programu proto vznikla pro
garanty nová funkce "Zvolit adresáty hromadného dopisu". Garant tak může snadno
vybrat studenty zvolených plánů programu, zapsané do určitého semestru studia a
případně je dále filtrovat i podle aktivnosti jejich studia. S vybranými
studenty pak přejde do standardní aplikace Hromadný e-mail, odkud jim dopis
zašle.
Dosud nečteno
0 komentářů
19. 10.
2020
Dosud nehodnoceno.
referent
Pro účely krizových situací vznikla nová aplikace na evidenci nouzového kontaktu, do které mohou uživatelé uvést soukromý mobilní telefon a e-mailovou adresu. Studenti navíc mohou vyplnit i kontakt na blízkou osobu.
Nouzový kontakt je možné kdykoliv aktualizovat přes
Personální údaje → Moje údaje...
Vyplnění nouzového kontaktu.
Pro pověřené osoby byla zveřejněna aplikace pro čtení těchto záznamů, lze ji najít přes rozcestníky:
- Personální → Správa údajů... Zobrazení nouzového kontaktu
- Studijní → Osobní údaje... Zobrazení nouzového kontaktu
Dosud nečteno
0 komentářů
18. 9.
2020
Informačně přínosné | 1 | 1
referent student
Dle SZŘ mají studenti nárok na využití dvou opravných termínů v případě předmětu
zapsaného poprvé či jednoho opravného termínu v případě opakovaného předmětu.
Pokud student potřebuje další opravný termín u opakovaného předmětu, musí si
podat žádost prostřednictvím agendy v Úřadovně.
Doposud mohlo hodnocení z tohoto termínu zadat po schválení žádosti pouze
studijní oddělení, nově se student může sám přihlásit k dalšímu zkušebnímu
termínu a hodnocení mu může standardně zadat sám vyučující.
Dosud nečteno
0 komentářů