CST:DYTP01 DysTest - Course Information
DYTP01 DysTest
Pan-university studiesAutumn 2024
- Extent and Intensity
- 0/0. 3 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- Mgr. Ester Detáryová (lecturer)
Mgr. et Mgr. Andrea Lázničková (lecturer)
Mgr. Iva Oulehlová (lecturer)
Mgr. Hana Žampachová (lecturer) - Guaranteed by
- Ing. Boris Janča
Support Centre for Students with Special Needs
Contact Person: Mgr. et Mgr. Andrea Lázničková
Supplier department: Support Centre for Students with Special Needs - Prerequisites (in Czech)
- Předmět je určen pro psychology a speciální pedagogy školských poradenských zařízení dle vyhl. č. 72/2005 Sb., o poskytování poradenských služeb ve školách a školských poradenských zařízeních, příp. psychology a speciální pedagogy pracující přímo na středních školách
- Course Enrolment Limitations
- The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- DysTest (programme CST, C-TEI) (2)
- DysTest (online) (programme CST, C-TEI) (2)
- Course objectives (in Czech)
- Kurz seznamuje účastníky s jednotlivými diagnostickými nástroji testové baterie DysTest, který je určený pro diagnostiku studentů vysokých škol a uchazečů o vysokoškolské studium. Účastníci programu získají dovednosti potřebné k samostatné administraci testové baterie DysTest za účelem diagnostiky specifických poruch učení u studentů středních škol – uchazečů o vysokoškolské vzdělávání a u studentů škol vysokých.
- Learning outcomes (in Czech)
- Absolvent bude schopen pracovat s testovou baterii DysTest, analyzovat výsledky diagnostiky a použít je jako podklad pro funkční diagnostiku uchazečů o studium na vysoké škole a vysokoškolských studentů.
- Syllabus (in Czech)
- 1. hodina: Uvedení do problematiky diagnostiky poruch učení u studentů vysokých škol a u uchazečů o vysokoškolské studium. Představení konceptu diagnostické baterie DysTest, jejích diagnostických možností a využití diagnostických závěrů pro pedagogickou praxi.
2.-3. hodina: Seznámení a práce s testovou aplikací, s jejíž pomocí se baterie administruje. Každý účastník již během programu aktivně pracuje s PC nebo tabletem vybaveným testovou aplikací. Jsou představeny všechny funkce aplikace a je ověřena schopnost práce s aplikací.
4.-6. hodina: Seznámení a práce s jednotlivými testy, které jsou součástí testové baterie. Seznámení s podstatou jednotlivých testů, jejich zadáváním (administrací), vyhodnocováním a interpretací výsledků.
7.-8. hodina: Možnosti interpretace celkových výsledků, představení kasuistik a individuální konzultace probraných témat.
- 1. hodina: Uvedení do problematiky diagnostiky poruch učení u studentů vysokých škol a u uchazečů o vysokoškolské studium. Představení konceptu diagnostické baterie DysTest, jejích diagnostických možností a využití diagnostických závěrů pro pedagogickou praxi.
- Assessment methods (in Czech)
- Aktivní účast v průběhu kurzu a úspěšné absolvování závěrečného testu.
- Language of instruction
- Czech
- Further Comments
- The course is taught: in blocks.
- Enrolment Statistics (recent)
- Permalink: https://is.muni.cz/course/cus/autumn2024/DYTP01