ESF:MPM_GOAN Google Analytics - Informace o předmětu
MPM_GOAN Google Analytics
Ekonomicko-správní fakultapodzim 2020
- Rozsah
- 0/2/0. 5 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Ing. Pavel Lasák (cvičící)
- Garance
- Ing. Pavel Lasák
Katedra aplikované matematiky a informatiky – Ekonomicko-správní fakulta
Kontaktní osoba: Lenka Hráčková
Dodavatelské pracoviště: Katedra aplikované matematiky a informatiky – Ekonomicko-správní fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- MPM_GOAN/01: Po 8:00–9:50 VT204, P. Lasák
MPM_GOAN/02: Po 10:00–11:50 VT204, P. Lasák
MPM_GOAN/03: Po 16:00–17:50 VT206, P. Lasák - Předpoklady
- Používat internet a mít k dispozici vlastní web (možnost vložit kód od GA). Založen profil na google.com (email) Doporučeny profily na sociálních sítích LinkedIn, Facebook
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 80 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 1/80, pouze zareg.: 0/80, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/80 - Mateřské obory/plány
- předmět má 89 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- Seznámíte s funkcemi a statistikami měřicího nástroje Google Analytics. Praktické postupy při práci s reporty. Dozvíte se i o dalších nástrojích a obecných principech webové analytiky. Nutno mít vlastní web, kde prakticky teoretické poznatky budou prakticky odzkoušeny.
- Výstupy z učení
- Student se vyzná v Google Analytics a ze stanovených cílů dokáže určit, které metody dovedou na jeho web požadované osoby (persony) k interakci. Na svém webu potvrdí pokrok ve stanovených cílech (nejen shlédnutí).
- Osnova
- 1. Jak fungují weby, technologie, HTML, PHP, ASP, odkazy, soc. sítě, příprava na cíle pro vlastní web.
- 2. Typ na založení vlastního webu (nutnost!). Úvod do pojmu Google Analytics (návštěvník).
- 3. Popis prostředím, Založení a nastavení účtu, vložení kódu na web, cíle.
- 4. Připojení dalších webů, úprava měřicího kódu atd.
- 5. Základy reporty a jejich využití, reálný náhled. Ukázky vlastních webu a cílů.
- 6. Pokročilejší a vlastní reporty, utm parametry, praktický test dle soc sítí.
- 7. Export reportů, GTM - nastavení.
- 8. Propojení s dalším službami AdWords, PPC, FB pixel.
- 9. A/B testování, SEO, vylepšování webu, technicky, zpětná vazby,
- 10. Externí zpracování dat PowerBI, Excel, Google Studio...
- 11. Konkurenční aplikace pro zpracování dat z webů (Hotjar ...)
- 12. Prostor pro dotazy, diskuze nad reálnými příklady, prezentace vlastních pokroků s weby
- 13. Zápočet
- Literatura
- povinná literatura
- Všechny studijní materiály budou aktualizovány v ISu.
- Výukové metody
- https://analytics.google.com/
- Metody hodnocení
- V polovině semestru písemný test (1) a na konci semestru písemný test (2). Přihlédnutí k aktivní účatí (dotazy)
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (podzim 2020, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/econ/podzim2020/MPM_GOAN