ESF:MPH_CCRM Cloud CRM - Informace o předmětu
MPH_CCRM Cloud CRM
Ekonomicko-správní fakultapodzim 2024
- Rozsah
- 1/2/0. 4 kr. Ukončení: k.
Vyučováno kontaktně - Vyučující
- Ing. Jakub Hanák (přednášející)
Ing. Mgr. Michal Krčál, Ph.D. (náhr. zkoušející)
Matej Biroš (pomocník) - Garance
- Ing. Mgr. Michal Krčál, Ph.D.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Ekonomicko-správní fakulta
Kontaktní osoba: Vlasta Radová
Dodavatelské pracoviště: Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Ekonomicko-správní fakulta - Rozvrh
- Út 13:00–13:50 S313, kromě Út 17. 9., kromě Út 5. 11.
- Rozvrh seminárních/paralelních skupin:
- Předpoklady
- Pro absolvování předmětu je doporučena základní znalost principů podnikových informačních systémů. Uživatelská znalost ERP systémů není bezpodmínečně nutná.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 24 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 12/24, pouze zareg.: 0/24, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/24
Jiné omezení: Minimální počet pro otevření předmětu je 10 zapsaných studentů. / The minimum number of enrolled students to open the course is 10. - Mateřské obory/plány
- Podniková informatika (program ESF, B-POIN)
- Podniková informatika (program ESF, N-SI)
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je poskytnout studentům znalosti ohledně procesů řízení vztahů se zákazníky (CRM - Customer Relationship Management) a jejich informační podpory pomocí cloudového CRM systému Salesforce. Kurz je zaměřen zejména na oblasti prodeje (Sales), služeb (Service) a marketingu. Studentům budou zároveň představena témata týkající se rozvoje CRM systému za účelem získání schopností tvorby systému podporujícího podnikové procesy.
- Výstupy z učení
- Na konci předmětu bude student schopný:
- podrobně popsat procesy řízení vztahů se zákazníky v podnikovém prostředí;
- aplikovat nabyté znalosti při nasazení či udržování CRM systému v praxi;
- vytvářet (konfigurovat a vyvíjet) části CRM systému na základě požadavků uživatelů;
- vyjmenovat a popsat typické činnosti a fáze projektu implementace CRM;
- navrhnout plán inovace CRM projektu. - Osnova
- Obsah kurzu se skládá z 12 následujících témat.
- 1. Úvod do CRM
- 2. Data management a sdílení
- 3. Sales - základní procesy
- 4. Sales - pokročilé procesy
- 5. Service
- 6. Marketing
- 7. Automatizace procesů
- 8. Programování v Salesforce (Backend)
- 9. Programování v Salesforce (Frontend)
- 10. Integrace se systémy třetích stran
- 11. Migrace dat
- 12. Prezentace projektů
- Literatura
- Výukové metody
- Přednášky, semináře, diskuze, zpracování týmového projektu, programování, psaní textu
- Metody hodnocení
- Finální hodnocení kolokviem (prospěl/a - neprospěl/a) se bude skládat z následujících částí:
- aktivní účast na seminářích a příprava na semináře;
- týmový projekt + obhajoba (součástí obhajoby bude odborná teoretická rozprava).
Tento kurz nelze absolvovat během zahraničního výjezdu distančně, jelikož zásadní součástí hodnocení je práce na semináře, domácí úkoly a vypracování týmového projektu. - Náhradní absolvování
- Náhradní absolvování kurzů během v~případě výjezdu do zahraničí není možné. Týmový projekt nelze nijak nahradit.
- Informace učitele
- Kurz bude učen převážně odborníky z praxe a bude zaměřen na dovednosti a znalosti, které lze ihned využít v praxi. První povinný titul z literatury je dostupný elektronicky zde: https://ebookcentral.proquest.com/lib/masaryk-ebooks/detail.action?docID=5755765
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/econ/podzim2024/MPH_CCRM