ESF:KHPRVM Public relations a veř. mínění - Informace o předmětu
KHPRVM Public relations a veřejné mínění
Ekonomicko-správní fakultajaro 2004
- Rozsah
- 4 hodiny. 3 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Ing. Klára Kašparová, Ph.D. (přednášející)
- Garance
- prof. PhDr. Miroslav Foret, CSc.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Ekonomicko-správní fakulta
Kontaktní osoba: Dana Krejčí - Rozvrh
- Pá 5. 3. 12:50–16:15 P106
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Management (program ESF, B-EKM)
- Cíle předmětu
- Public relations a veřejné mínění (SDPU) Základním cílem je seznámení se základními principy a praktickými postupy public relations jako součásti marketingové komunikace firmy. Výuka navazuje na přednášky Marketingu. Vychází z principů a postupů marketingové komunikace. Větší váha je tentokrát kladena na vlastní praktické aplikace konkrétních nástrojů. Zahraniční přístupy jsou konfrontovány se současnou situací a praxí v našich reklamních agenturách. Zvláštní pozornost je věnována otázkám praktického využití nástrojů public relations ve vlastní organizaci. Součástí zkoušky je zhodnocení aktivní účast při výuce a zpracování seminární práce. Forma zkoušky: ústní, včetně prezentace seminární práce.
- Literatura
- FORET, Miroslav. Jak komunikovat se zákazníkem : co a jak chci sdělit, jakou cestou, příklady z českého prostředí. Vyd. 1. Praha: Computer Press, 2000, 200 s. ISBN 8072262929. info
- NĚMEC, Petr. Public relations :praxe komunikace s veřejností. Vyd. 1. Praha: Management Press, 1996, 167 s. ISBN 80-85943-20-4. info
- SEKOT, Aleš a Michael DOLEŽAL. Marketing v kostce. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2002, 104 s. ISBN 80-210-2935-8. info
- BLACK, Sam. Nejúčinnější propagace : public relations. Translated by Dana Janišová. Vyd. 1. Praha: Grada, 1994, 203 s. ISBN 8071691062. info
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (jaro 2004, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/econ/jaro2004/KHPRVM