ESF:PHMARI Marketing I - Informace o předmětu
PHMARI Marketing I
Ekonomicko-správní fakultajaro 2005
- Rozsah
- 2/2/0. 5 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Ing. Klára Kašparová, Ph.D. (přednášející)
Ing. Klára Kašparová, Ph.D. (cvičící) - Garance
- doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Ekonomicko-správní fakulta
Kontaktní osoba: Dana Krejčí - Rozvrh
- Út 14:35–16:15 P101
- Rozvrh seminárních/paralelních skupin:
PHMARI/2: Út 12:50–14:30 S310, K. Kašparová
PHMARI/3: Čt 9:20–11:00 S311, K. Kašparová
PHMARI/4: Čt 14:35–16:15 S310, K. Kašparová
PHMARI/5: Čt 16:20–17:55 S308, K. Kašparová
PHMARI/6: Út 10:15–11:50 S311, K. Kašparová - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 152 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/152, pouze zareg.: 0/152, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/152
Jiné omezení: 10 pouze přednáška - Mateřské obory/plány
- Podnikové hospodářství (program ESF, B-EKM)
- Podnikové hospodářství (program ESF, M-EKM)
- Cíle předmětu
- Navazuje na přednášky z ekonomie, sociologie, psychologie, informatiky, na nauku o podniku a souvisí s výukou managementu. Vedle historického vývoje marketingu podává základní koncepce, hlavní principy a nástroje marketingového řízení. Zahrnuje analýzu příležitostí na trhu, segmentaci, vypracování marketingového mixu, marketingové strategie a analýzu portfolia. Detailněji budou probrány jednotlivé složky marketingového mixu - produkt, cena, distribuce a propagace. Speciální pozornost bude věnována otázkám problematice image, identity, chování a rozhodování zákazníka a mezinárodnímu marketingu. Zkouška: písemná
- Literatura
- Marketing management. Edited by Philip Kotler. 10. rozšířené vyd. Praha: Grada, 2001, 719 s. ISBN 8024700166. info
- KOTLER, Philip. Marketing podle Kotlera :jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Translated by Pavel Medek. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2000, 258 s. ISBN 80-7261-010-4. info
- FORET, Miroslav, Klára KAŠPAROVÁ, Michael DOLEŽAL a Radoslav ŠKAPA. Marketing. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2004, 166 s. ISBN 80-210-3500-5. info
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (jaro 2005, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/econ/jaro2005/PHMARI