ESF:CKF_JEK1 Negotiations with the client 1 - Course Information
CKF_JEK1 Negotiations with the client 1
Faculty of Economics and AdministrationSpring 2021
- Extent and Intensity
- 0/0/0. 6 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
- Teacher(s)
- Mgr. Petr Libich (lecturer)
Ing. Petr Valouch, Ph.D. (lecturer) - Guaranteed by
- Ing. Petr Valouch, Ph.D.
Department of Finance – Faculty of Economics and Administration
Contact Person: Iva Havlíčková
Supplier department: Department of Finance – Faculty of Economics and Administration - Course Enrolment Limitations
- The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Financial advice - Generali Ceska pojistovna, a.s. (programme ESF, C-FUD)
- Course objectives (in Czech)
- Cílem kurzu je naučit účastníky vést jednaní s klientem v oblasti první schůzky finančního plánování. K tomuto celému jsou v průběhu kurzu využívány simulační případové studie, které jsou nahrávány a následně je rozebírán průběh jednání s důrazem na klady a zápory. Vše probíhá formou zpětné vazby od ostatních účastníků a lektorů.
- Learning outcomes (in Czech)
- Student: - umí posoudit důsledky nesprávného zajištění pro budoucí plnění finančních cílů a zajištění životní úrovně. - Umí klientovi vhodně představit přínos finančního plánování - Dokáže namotivovat ho pro další spolupráci. - Umí vhodným způsobem zjistit veškeré informace potřebné k následnému vytvoření finančního plánu - ovládá techniku otevřených otázek směřujících k většímu uvědomění si klienta v oblasti zajištění a plánování budoucích cílů.
- Syllabus (in Czech)
- 1. Návrat herní simulace z Fin. gramotnosti - principy pro klienta 2. Poradenské principy v majetkovém pojištění 3. poradenské principy v pojištění motorových vozidel 4. Poradenské principy v pojištění odpovědnosti 5. Poradenské principy v životním pojištění 6. Přechody k finančnímu poradenství 1 (představení a vysvětlení obchodní řeči) 7. Přechody k finančnímu poradenství 1 (trénink) 8. Vedení první obchodní schůzky - vzorové video s metodickými zastávkami - část 1 8. Vedení první obchodní schůzky - vzorové video s metodickými zastávkami - část 2 9. Vedení obchodní schůzky-trénink účastníků ve dvojicích 10. Natáčení simulovaného obchodního rozhovoru 11. Rozbor simulovaného obchodního rozhovoru 1 12. Rozbor simulovaného obchodního rozhovoru 2 včetně výstupů a shrnutí
- Literature
- required literature
- Kolektiv autorů. Studijní texty Generali České pojišťovny Jednání s klientem – první schůzka, 2021
- recommended literature
- Kolektiv autorů. Pracovní listy Generali České pojišťovny- jednání s klientem 2021
- Teaching methods (in Czech)
- - metodické video - skupinové práce - práce ve dvojicích - simulace obchodního rozhovoru - natáčení a rozbor - diskuse - trénink
- Assessment methods (in Czech)
- Celý kurz je zakončen zkouškou ve formě simulované schůzky s klientem (první schůzka), kde je posuzováno, zda účastník umí naučené aplikovat u klienta (toho hraje trenér). Výstupem z této certifikace je hodnotící formulář, na základě kterého bude udělena výsledná známka. hodnotící kritéria
- Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- The course is taught annually.
The course is taught: in blocks.
Information on the extent and intensity of the course: tutorial 12 hodin.
- Enrolment Statistics (Spring 2021, recent)
- Permalink: https://is.muni.cz/course/econ/spring2021/CKF_JEK1