FSpS:T088 Seminář k základům marketingu - Informace o předmětu
T088 Seminář k základům marketingu a ekonomie
Fakulta sportovních studiípodzim 2002
- Rozsah
- 0/1. 1 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. (přednášející)
prof. PhDr. Aleš Sekot, CSc. (přednášející) - Garance
- prof. PhDr. Aleš Sekot, CSc.
Fakulta sportovních studií - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- T088/10: St 9:45–11:15 učebna 27, Š. Dvořáková, A. Sekot
T088/9: Út 13:45–15:15 učebna 2 Vinařská, Š. Dvořáková, A. Sekot - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu
- Seminář k předmětu Základy marketingu a ekonomie má sloužit především k praktickému procvičení teoretických znalostí, které studenti získají na přednáškách tohoto předmětu.
- Osnova
- Marketing: - Marketingový výzkum trhu - Zadání zápočtové práce - Maloobchod - Komunikační politika - Sponzoring - Komunikační politika - Reklama
- Ekonomie: - Zadání zápočtové práce - SWOT analýza - Základy podnikové ekonomiky - Živnostenské podnikání
- Literatura
- Marketing, management :analýza, plánování, realizace a kontrola. Edited by Philip Kotler - Václav Dolanský. 3. dopl. a uprav. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1997, 789 s. ISBN 80-85605-08-2. info
- SYNEK, Miloslav. Manažerská ekonomika. Vyd. 1. Praha: Grada, 1996, 455 s. ISBN 8071692115. info
- SYNEK, Miloslav. Podniková ekonomika :učebnice. 1. vyd. Praha: Aleko, 1992, 448 s. ISBN 80-85341-37-9. info
- Statistika zápisu (podzim 2002, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/fsps/podzim2002/T088