T088 Seminář k základům marketingu a ekonomie

Fakulta sportovních studií
podzim 2002
Rozsah
0/1. 1 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. (přednášející)
prof. PhDr. Aleš Sekot, CSc. (přednášející)
Garance
prof. PhDr. Aleš Sekot, CSc.
Fakulta sportovních studií
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
T088/10: St 9:45–11:15 učebna 27, Š. Dvořáková, A. Sekot
T088/9: Út 13:45–15:15 učebna 2 Vinařská, Š. Dvořáková, A. Sekot
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Cíle předmětu
Seminář k předmětu Základy marketingu a ekonomie má sloužit především k praktickému procvičení teoretických znalostí, které studenti získají na přednáškách tohoto předmětu.
Osnova
  • Marketing: - Marketingový výzkum trhu - Zadání zápočtové práce - Maloobchod - Komunikační politika - Sponzoring - Komunikační politika - Reklama

  • Ekonomie: - Zadání zápočtové práce - SWOT analýza - Základy podnikové ekonomiky - Živnostenské podnikání

Literatura
  • Marketing, management :analýza, plánování, realizace a kontrola. Edited by Philip Kotler - Václav Dolanský. 3. dopl. a uprav. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1997, 789 s. ISBN 80-85605-08-2. info
  • SYNEK, Miloslav. Manažerská ekonomika. Vyd. 1. Praha: Grada, 1996, 455 s. ISBN 8071692115. info
  • SYNEK, Miloslav. Podniková ekonomika :učebnice. 1. vyd. Praha: Aleko, 1992, 448 s. ISBN 80-85341-37-9. info
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2004, podzim 2005, podzim 2006.