FSpS:T690 Introduction to Marketing and - Course Information
T690 Introduction to Marketing and Economics - Seminar
Faculty of Sports StudiesAutumn 2004
- Extent and Intensity
- 0/8. 2 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
- Teacher(s)
- Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. (lecturer)
doc. PhDr. Josef Pavlík, CSc. (lecturer) - Guaranteed by
- Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D.
Faculty of Sports Studies - Course Enrolment Limitations
- The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Physical Education and Sport (programme FSpS, B-TV)
- Course objectives (in Czech)
- Seminář k předmětu Základy marketingu a ekonomie má sloužit především k praktickému procvičení teoretických znalostí, které studenti získají na přednáškách tohoto předmětu.
- Syllabus (in Czech)
- Marketing: - Marketingový výzkum trhu - Zadání zápočtové práce - Maloobchod - Komunikační politika - Sponzoring - Komunikační politika - Reklama
- Ekonomie: - Zadání zápočtové práce - SWOT analýza - Základy podnikové ekonomiky - živnostenské podnikání
- Literature
- Assessment methods (in Czech)
- Individuální práce studentů: Téma bude upřesněno
Požadavky na zápočet: Splnění individuální práce studentů pro obě části předmětu Účast na seminářích - 70% - Language of instruction
- Czech
- Teacher's information
- http://www.fsps.muni.cz/~danhelova
- Enrolment Statistics (Autumn 2004, recent)
- Permalink: https://is.muni.cz/course/fsps/autumn2004/T690