eb981 Marketing in English

Fakulta sportovních studií
podzim 2011
Rozsah
2/0. 5 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. (cvičící)
Ing. Dagmar Kudová, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Martina Pluháčková (pomocník)
Garance
Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D.
Předpoklady
SOUHLAS
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Cíle předmětu
Study subject Marketing in English is prepared for students who would like to find knowledge od marketing branch. It can help them to recognize element terms from branch of marketing.
Osnova
  • 1. Marketing – basic terms - definition of marketing - main aims of marketing - marketing mix
  • 2. Product - contain of product politics
  • 3. Price - contain od price politics - how to create price price diferentation v 4. Place - contain of place politics
  • 4. Promotion - contain of promotion - communication mix - communication tools
Literatura
  • DVOŘÁKOVÁ, Šárka. Marketing in Sport. Brno: Paido, 2004, 62 s. ISBN 80-7315-096-4. info
Výukové metody
Credit: Team written work
Exam: test
Selfstudy – see chapter No.4 Control of selfstudy: written work
Metody hodnocení
Credit: Team written work
Exam: test
Selfstudy – see chapter No.4 Control of selfstudy: written work
Vyučovací jazyk
Angličtina
Navazující předměty
Informace učitele
Contact mail: sarka.dvorakova@mendelu.cz, sarka.danhelova@email.cz
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2010, jaro 2011, jaro 2012.