bp981 Marketing in English

Fakulta sportovních studií
jaro 2010
Rozsah
2/0. 5 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. (přednášející)
Ing. Dagmar Kudová, Ph.D. (pomocník)
Garance
Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D.
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
bp981/s1: Pá 2. 4. 8:00–10:00 E34/225 - seminární místnost, Pá 9. 4. 8:00–10:00 E34/225 - seminární místnost, Pá 16. 4. 9:30–10:30 E34/203 - seminární místnost, Pá 7. 5. 11:00–13:00 E34/225 - seminární místnost, Pá 14. 5. 11:00–13:00 E34/225 - seminární místnost, Š. Dvořáková
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.

Předmět si smí zapsat nejvýše 20 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/20, pouze zareg.: 0/20
Mateřské obory/plány
předmět má 21 mateřských oborů, zobrazit
Cíle předmětu
Study subject Marketing in English is prepared for students who would like to find knowledge od marketing branch. It can help them to recognize element terms from branch of marketing.
Osnova
  • 1. Marketing – basic terms - definition of marketing - main aims of marketing - marketing mix
  • 2. Product - contain of product politics
  • 3. Price - contain od price politics - how to create price price diferentation v 4. Place - contain of place politics
  • 4. Promotion - contain of promotion - communication mix - communication tools
Literatura
  • DVOŘÁKOVÁ, Šárka. Marketing in Sport. Brno: Paido, 2004, 62 s. ISBN 80-7315-096-4. info
Výukové metody
Credit: Team written work
Exam: test
Selfstudy – see chapter No.4 Control of selfstudy: written work
Metody hodnocení
Credit: Team written work
Exam: test
Selfstudy – see chapter No.4 Control of selfstudy: written work
Navazující předměty
Informace učitele
Contact mail: sarka.dvorakova@mendelu.cz, sarka.danhelova@email.cz
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2009, podzim 2010.