FSpS:bp2447 Marketing sportu - Informace o předmětu
bp2447 Marketing sportu
Fakulta sportovních studiíjaro 2020
- Rozsah
- 1/2/0. 6 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Mgr. Bc. Oldřich Racek, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Adam Kyselica, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Bc. Oldřich Racek, Ph.D. (cvičící) - Garance
- Mgr. Bc. Oldřich Racek, Ph.D.
Katedra společenských věd a managementu sportu – Fakulta sportovních studií
Dodavatelské pracoviště: Katedra společenských věd a managementu sportu – Fakulta sportovních studií - Rozvrh
- St 26. 2. 9:30–11:10 B11/206, St 11. 3. 9:30–11:10 B11/206, St 25. 3. 9:30–11:10 B11/206, St 8. 4. 9:30–11:10 B11/206, St 22. 4. 9:30–11:10 B11/206, St 6. 5. 9:30–11:10 B11/206
- Rozvrh seminárních/paralelních skupin:
- Předpoklady
- bp522 Marketing || ( ESF:BPH_MAR1 Marketing || ESF:BPH_ZMAR Základy marketingu )
absolvování předmětu Základy marketingu. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Management sportu (program FSpS, B-TV) (2)
- Management sportu (program FSpS, B-TV, směr Management sportu)
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je seznámit studenty s problematikou marketingu a jeho aplikací do sportovního prostředí. Vysvětlit specifika při analýze marketingového prostředí a přípravě marketingového mixu sportovního produktu.
- Výstupy z učení
- Na konci tohoto kurzu bude student schopen:
- využít základní metody marketingového výzkumu v oblasti sportu
- aplikovat získané teoretické znalosti z oblasti sponzoringu, sportovní reklamy, merchandisingu - Osnova
- 01. Sportovní marketing – definice
- 02. Marketingový výzkum: postup marketingového výzkumu
- 03. Marketingová prostředí, cílové trhy a jejich segmentace
- 04. Sportovní marketingový mix
- 05. Sponzoring
- 06. Sportovní reklama a merchendising
- 07. Sport a nákupní chování spotřebitelů
- 08. Sportovní značka, sportovec jako obchodní značka
- 09. Ambush marketing
- 10. Sportovní marketing a média
- Literatura
- povinná literatura
- ČÁSLAVOVÁ, Eva. Management a marketing sportu. 1. vyd. Praha: Olympia, 2009, 225 s. ISBN 9788073761509. info
- SHANK, Matthew D. Sports marketing : a strategic perspective. 4th ed. Upper Saddle River, N.Y.: Pearson Prentice Hall, 2009, xxiv, 453. ISBN 9780138137458. info
- doporučená literatura
- MORGAN, Melissa Johnson a Jane SUMMERS. Sports marketing. SouthbankVictoria: Thomson, 2005, xvi, 320. ISBN 9780170128599. info
- MULLIN, Bernard James, Stephen HARDY a William Anthony SUTTON. Sport marketing. 2nd ed. Champaign: Human Kinetics, 2000, xiv, 441. ISBN 0880118776. info
- Výukové metody
- Výuka je vedena formou přednášek a seminářů.
- Metody hodnocení
- Úspěšné složení závěrečné zkoušky. Předpokladem připuštění ke zkoušce je docházka (1 možná absence) a 2 x úspěšné prezentace na zadaná témata z oblasti marketingu.
- Informace učitele
- http://www.fsps.muni.cz/impact/marketing-sportu/
- Další komentáře
- Studijní materiály
- Statistika zápisu (jaro 2020, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/fsps/jaro2020/bp2447