FSpS:np4243 Propagace a média - Informace o předmětu
np4243 Propagace a média
Fakulta sportovních studiíjaro 2023
- Rozsah
- 1/1/0. 4 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Mgr. Bc. Oldřich Racek, Ph.D. (přednášející)
PhDr. Jitka Kampasová (cvičící)
Mgr. Bc. Oldřich Racek, Ph.D. (cvičící) - Garance
- Mgr. Bc. Oldřich Racek, Ph.D.
Katedra sportovního výkonu a diagnostiky – Fakulta sportovních studií
Dodavatelské pracoviště: Katedra sportovního výkonu a diagnostiky – Fakulta sportovních studií - Rozvrh
- Čt 16. 2. 9:00–10:00 B11/311, Čt 23. 2. 9:00–10:00 B11/311, Čt 2. 3. 9:00–10:00 B11/311, Čt 9. 3. 9:00–10:00 B11/311, Čt 16. 3. 9:00–10:00 B11/311, Čt 23. 3. 9:00–10:00 B11/311, Čt 30. 3. 9:00–10:00 B11/311, Čt 6. 4. 9:00–10:00 B11/311, Čt 13. 4. 9:00–10:00 B11/311, Čt 20. 4. 9:00–10:00 B11/311
- Rozvrh seminárních/paralelních skupin:
- Předpoklady
- BOZP_OK(bozp_po_stud) && BOZP_OK(bozp_po_stud_fsps)
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Management sportu (program FSpS, N-MS) (2)
- Cíle předmětu
- Předmět se zaměřuje na problematiku firemní a mediální komunikace. Hlavním cílem je zprostředkování teoretických východisek a propojení propagačních aspektů v mediálních kruzích. Dílčím cílem je pak zohlednění těchto aspektů ve sportovním prostředí. Důraz je kladen také na praktickou stránku této oblasti.
- Výstupy z učení
- Na konci tohoto kurzu bude student schopen:
- aplikovat získané vědomosti v propagaci produktu ve sportovním prostředí
- vytvořit propagační materiál
- kriticky analyzovat propagační a mediální produkty
- vytvořit mediální plán - Osnova
- 01. Integrovaná komunikace
- 02. Nástroje marketingové komunikace
- 03. Reklama a výzkum reklamy
- 04. Mediální plánování
- 05. PR ve sportu
- 06. Komunikace v místě prodeje
- 07. Internetová komunikace
- 08. Mezinárodní komunikace
- 09. Tiskové konference, tiskové zprávy, tiskový mluvčí
- 10. Televize, sportovní vysílání, měření sledovanosti
- Literatura
- doporučená literatura
- PELSMACKER, Patrick de. Marketingová komunikace. Translated by Vlasta Šafaříková. Praha: Grada, 2003, 581 s. ISBN 8024702541. info
- TELLIS, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha: Grada, 2000, 602 s. ISBN 8071699977. info
- Sport, culture, and the media : the unruly trinity. Edited by David Rowe. 2nd ed. Maidenhead: Open University Press, 2004, xvii, 253. ISBN 0335210759. info
- OGILVY, David. Ogilvy o reklamě. Vyd. 1. Praha: Management Press, 1996, 223 s. ISBN 80-85943-25-5. info
- DĚKANOVSKÝ, Jan. Sport, média a mýty : zlatí hoši, královna bílé stopy a další moderní hrdinové. 1. vyd. Praha: Dokořán, 2008, 183 s. ISBN 9788073631314. info
- KLEIN, Naomi. Bez loga. Translated by Pavel Kaas. 1. vyd. Praha: Argo, 2005, xxiii, 510. ISBN 8073630109. info
- Výukové metody
- Výuka je vedena formou přednášek a seminářů.
V seminářích budou řešeny aktuální případové studie, očekávána je diskuze nad danou problematikou.
Student vypracuje a prezentuje mediální plán. - Metody hodnocení
- Předmět je zakončen ústní zkouškou.
Ke zkoušce je student připuštěn při splnění následujících podmínek:
- splnění docházky na seminářích
- aktivita na seminářích
- úspěšné obhájení mediálního plánu
Student smí v průběhu semestru chybět jedenkrát bez omluvy. Student musí být teoreticky na seminář připraven, jinak bude hodnocen jako nepřítomný.
Jestliže se student dopustí jakéhokoliv disciplinárního přestupku, bude toto jednání považováno za nesplnění podmínek k ukončení předmětu. Vyučující uzavře zápočet hodnocením v ISu známkou „F“ a děkan zahájí disciplinární řízení, jehož výsledkem může být až ukončení studia. - Další komentáře
- Studijní materiály
- Statistika zápisu (jaro 2023, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/fsps/jaro2023/np4243