PrF:MV711Z Marketing sem - Informace o předmětu
MV711Z Úvod do marketingu - seminář
Právnická fakultapodzim 2002
- Rozsah
- 0/1. 1 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- doc. Ing. Jiří Blažek, CSc. (cvičící)
- Garance
- doc. Ing. Jiří Blažek, CSc.
Katedra finančního práva a národního hospodářství – Právnická fakulta
Kontaktní osoba: Bc. Petra Marková - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- MV711Z/01: každý lichý čtvrtek 16:40–18:10 126, J. Blažek
MV711Z/02: každý sudý čtvrtek 16:40–18:10 126, J. Blažek
MV711Z/03: Rozvrh nebyl do ISu vložen. J. Blažek - Předpoklady
- NOW( MV711Zk Úvod do marketingu ) && NOW_LIMIT( MV711Zk Úvod do marketingu )
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Předmět si smí zapsat nejvýše 50 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/50, pouze zareg.: 0/50 - Mateřské obory/plány
- Právo a česko-slovenská právna komparatistika (program PrF, M-PPV)
- Právo (program PrF, M-PPV) (2)
- Cíle předmětu
- Předmět si klade za cíl seznámit posluchače se základy marketingové analýzy a marketingového řízení. Kurs klade důraz i na zvládnutí praktických marketingových postupů.
- Osnova
- Marketing a trh. Základní pojmy a kategorie. Tvorba marketingové filozofie. Marketingové řízení firmy. Informační systém - základ marketingového řízení. Marketingový výzkum trhu. Marketingový mix. Výrobek a životní cyklus. Cena a cenová strategie firmy. Distribuce výrobků. Komunikace a stimulování prodeje. Organizace marketingového řízení firmy. Mezinárodní marketing.
- Literatura
- Marketing, management :analýza, plánování, realizace a kontrola. Edited by Philip Kotler - Václav Dolanský. 3. dopl. a uprav. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1997, 789 s. ISBN 80-85605-08-2. info
- Metody hodnocení
- Požadavky udělení zápočtu: docházka, test, seminární práce. Zkouška probíhá formou písemného testu.
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (podzim 2002, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/law/podzim2002/MV711Z