MV711Z Úvod do marketingu - seminář

Právnická fakulta
podzim 2002
Rozsah
0/1. 1 kr. Ukončení: z.
Vyučující
doc. Ing. Jiří Blažek, CSc. (cvičící)
Garance
doc. Ing. Jiří Blažek, CSc.
Katedra finančního práva a národního hospodářství – Právnická fakulta
Kontaktní osoba: Bc. Petra Marková
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
MV711Z/01: každý lichý čtvrtek 16:40–18:10 126, J. Blažek
MV711Z/02: každý sudý čtvrtek 16:40–18:10 126, J. Blažek
MV711Z/03: Rozvrh nebyl do ISu vložen. J. Blažek
Předpoklady
NOW( MV711Zk Úvod do marketingu ) && NOW_LIMIT( MV711Zk Úvod do marketingu )
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.

Předmět si smí zapsat nejvýše 50 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/50, pouze zareg.: 0/50
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Předmět si klade za cíl seznámit posluchače se základy marketingové analýzy a marketingového řízení. Kurs klade důraz i na zvládnutí praktických marketingových postupů.
Osnova
  • Marketing a trh. Základní pojmy a kategorie. Tvorba marketingové filozofie. Marketingové řízení firmy. Informační systém - základ marketingového řízení. Marketingový výzkum trhu. Marketingový mix. Výrobek a životní cyklus. Cena a cenová strategie firmy. Distribuce výrobků. Komunikace a stimulování prodeje. Organizace marketingového řízení firmy. Mezinárodní marketing.
Literatura
  • Marketing, management :analýza, plánování, realizace a kontrola. Edited by Philip Kotler - Václav Dolanský. 3. dopl. a uprav. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1997, 789 s. ISBN 80-85605-08-2. info
Metody hodnocení
Požadavky udělení zápočtu: docházka, test, seminární práce. Zkouška probíhá formou písemného testu.
Další komentáře
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2001, podzim 2003, podzim 2004, podzim 2005.