PdF:HV5_HNN5 Playing an Instrument 5 - Course Information
HV5_HNN5 Playing an Instrument 5
Faculty of EducationAutumn 2002
- Extent and Intensity
- 0/1/0. 1 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- doc. Mgr. Ivo Bartoš, Ph.D. (seminar tutor)
doc. Mgr. Petr Hala, Ph.D. et Ph.D. (seminar tutor)
prof. PhDr. Judita Kučerová, Ph.D. (seminar tutor)
doc. Mgr. Vladimír Richter (seminar tutor)
Mgr. Dagmar Ryšánková (seminar tutor) - Guaranteed by
- doc. Mgr. Petr Hala, Ph.D. et Ph.D.
Department of Music – Faculty of Education
Contact Person: Marie Doležalová - Prerequisites (in Czech)
- HV5_HNN4 Playing an Instrument 4
- Course Enrolment Limitations
- The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Upper Secondary School Teacher Training in Musical Studies (programme PdF, M-SS)
- Course objectives (in Czech)
- Světová i česká klavírní literatura. Komorní hra-hra na čtyři ruce. Hra doprovodu lidových písní a hra z listu.
- Syllabus (in Czech)
- Dvě přednesové skladby rozdílného stylového období. Hra na čtyři ruce. Hra instruktivní literatury z listu. Hra lidových písní s transpozicemi v rozsahu jednoho celého tónu nahoru i dolů. Požadavky k zápočtu: Jedna libovolná přednesová skladba. Hra lidových písní s transpozicemi. Literatura: Kutnohorská, Bajerová, Výběr lidových písní k řízenému doprovodu lidových písní. Učebnice Hv pro 5.-9. roč. ZŠ. J.S.Bach, Knížečka skladeb pro Annu Magdalenu Bachovou. J.S.Bach, Trojhlasé sinfonie, DTK I,II. Sonátová tvorba příslušníků První vídeňské školy. F.Chopin, Preludia, Etudy, Nocturna, Mazurky, Valčíky, Polonézy. B.Smetana, Salonní polky, Črty op.4.E.Grieg, Lyrické kusy.
- Assessment methods (in Czech)
- Typ výuky: umělecké cvič.
- Language of instruction
- Czech
- Follow-Up Courses
- Further Comments
- The course is taught annually.
The course is taught: every week.
- Enrolment Statistics (Autumn 2002, recent)
- Permalink: https://is.muni.cz/course/ped/autumn2002/HV5_HNN5