PdF:SZ7BP_CJA3 Cizí jazyk C - jazyk anglický - Informace o předmětu
SZ7BP_CJA3 Cizí jazyk C - jazyk anglický
Pedagogická fakultapodzim 2005
- Rozsah
- 0/2/0. 3 kr. (plus 1 za zk). Ukončení: zk.
- Vyučující
- PhDr. Jiří Vacek, CSc. (cvičící)
Mgr. Jana Kollárová (cvičící)
Duncan Hendy, B.A. (cvičící) - Garance
- PhDr. Jiří Vacek, CSc.
Oddělení Centra jazykového vzdělávání na Pedagogické fakultě – Centrum jazykového vzdělávání
Kontaktní osoba: Helena Pelcová - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- SZ7BP_CJA3/01: Po 16:20–17:55 učebna 2
SZ7BP_CJA3/02: Út 17:10–18:45 učebna 3
SZ7BP_CJA3/03: St 12:50–14:30 učebna 21
SZ7BP_CJA3/04: St 14:35–16:15 učebna 39
SZ7BP_CJA3/05: Po 16:20–17:55 učebna 7
SZ7BP_CJA3/06: Út 10:15–11:50 učebna 54
SZ7BP_CJA3/07: St 15:30–17:05 učebna 5
SZ7BP_CJA3/08: Po 8:30–10:05 učebna 33
SZ7BP_CJA3/09: Po 10:15–11:50 učebna 38
SZ7BP_CJA3/10: Út 9:20–11:00 učebna 57
SZ7BP_CJA3/11: St 12:50–14:30 učebna 18 - Předpoklady
- The student must have already passed the credits in: SZ7BP_CJA1 and SZ7BP_CJA2
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- předmět má 88 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- Obecné sylaby jednotlivých pedmt: (AJ). Cizí jazyk C: V rámci povinn-volitelného pedmtu Cizí jazyk C si student rozíí svoji jazykovou kompetenci o odbornou terminologii studovaného oboru, zdokonalí se i v dalích akademických lingvistických dovednostech. Pro sloení zkouky se vyadují zápoty z pedmtu Cizí jazyk A a B. Pi ústní zkouce z pedmtu Cizí jazyk C se proví odpovídající schopnosti etby odborného autentického textu - autenticky anglicky ci americky text predepsaneho rozsahu -, jako i komunikativní dovednosti podle zadaných konverzaních témat. Povinne konverzacni tema pro vsechny studenty - "My field of study. Hot issues in my specialisation. Current resources" discussion.
- Osnova
- SZ7BP_CJA3 Cizí jazyk C - jazyk anglický Weeks 1-4 My field of study. Hot issues in my specialization. Current resources. (Special text -note-taking, skimming for main ideas, scanning, summarizing, interpreting the data, diploma work annotation) Weeks 5-7 People and cultural differences. Globalization versus national identity (Formal and Informal letters. Reading comprehension. Critical thinking. Opinion exchange) Weeks 8-12 Teaching profession. Advantages and disadvantages. Learning difficulties of pupils. Academic skills - CV, job application, advertisement, job interview, body language. Examination: A Analysis of an authentic English or American text (approximately 5000 words) linked to the students field of study. B Discussion - compulsory topic for all students while analyzing the special text during their examination - My field of study. Hot issues in my specialization. Current resources. C Conversation: 1. Education in the Czech Republic compared with the U.K. and U.S. systems. 2. Growing up, growing old (adolescence, adulthood, ageing). 3. 21st century problems (environment, drug abuse, illnesses, wars, terrorism, etc) 4. Rules and restrictions. Crime and punishment. 5. Interpersonal relations. Non-verbal communication. 6. Mind, body, stress, health, sport. Healthy lifestyle. 7. Gender, race, ethnic minorities, immigration. 8. People and cultural differences. Globalization versus national identity. 9. Learning difficulties in the Czech school. 10. Teaching profession. Advantages and disadvantages.
- Literatura
- GILL, Nora, Jiří VACEK, Ruth COUFALOVÁ, Olga INGROVÁ a Jana KOLLÁROVÁ. Communicative ESP Practice for Pre-Service Teachers. 1. vyd. Olomouc: Palacký University, Olomouc, Czech Republic, 2003, 109 s. English Texts. ISBN 80-244-0652-7. info
- VACEK, Jiří a Matthew NICHOLLS. English Texts With Tests II. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita Brno, 2002, 109 s. Skripta. ISBN 80-210-2945-5. info
- SEAL, Bernard. Academic encounters : reading, study skills, and writing : content focus, human behavior. Cambridge: Cambridge University Press, 1997, xx, 220. ISBN 0521476585. info
- Metody hodnocení
- Practical language course. English for Academic Purposes. Oral examination including special text analysis. Pro ukončení předmětu jsou předepsány v semestru průběžné kontroly (ustni prezentace, pisemne ukoly, atd.) jejichž výsledky jsou započítávány do závěrečného hodnocení.
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Navazující předměty
- Informace učitele
- Pro ukončení předmětu jsou předepsány v semestru průběžné kontroly (ustni prezentace, pisemne ukoly, atd.) jejichž výsledky jsou započítávány do závěrečného hodnocení. Odborny anglicky text ke zkousce predlozte zkousejicimu nejpozdeji dva dny pred konanim zkousky. Ke zkousce se prihlasujte prostrednictvim www.is.muni.cz (SZ7BP_CJA3)
- Další komentáře
- Poznámka k ukončení předmětu: Pro úspěšné ukončení předmětu jsou předepsány v semestru průběžné kontroly, jejichž výsledky jsou započítávány do závěrečného hodnocení. Jazykovy kurz neni urcen pro zacatecniky
Předmět je vyučován každý semestr.
Nutno mit absolvovane predmety SZ7BP_CJA1 a SZ7BP_CJA2.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/podzim2005/SZ7BP_CJA3