PdF:FJ2MP_FRDS Diploma Thesis Seminar - Course Information
FJ2MP_FRDS Diploma Thesis Seminar
Faculty of EducationAutumn 2007
- Extent and Intensity
- 0/1/0. 1 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- všichni (seminar tutor)
- Guaranteed by
- PhDr. Hana Kyloušková, Ph.D.
Department of French Language and Literature – Faculty of Education
Contact Person: Ivana Luklová - Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Lower Secondary School Teacher Training in French Language and Literature (programme PdF, N-ZS)
- Course objectives (in Czech)
- Seminář je určen studentům, kteří začali pracovat na své diplomové práci. Je veden příslušným konzultantem. Cílem předmětu je informovat studenty o základní struktuře diplomové práce a jejím písemném zpracování. Diplomové práce studentů mohou být zaměřeny na lingvistiku, literaturu nebo na didaktiku. Studenti si zvolí učitele podle svého zaměření. Studenti jsou v rámci jednotlivých specializací vedeni k tomu, aby uměli definovat téma své práce, formulovat výzkumný problém a výzkumné otázky. Učí se, jak projektovat práci a jak přistupovat ke studiu literatury. Zabývají se různými výzkumnými technikami a aplikují je na vlastní projekt. V rámci seminářů studenti prezentují své projekty výzkumu a diskutují o nich.
- Syllabus (in Czech)
- 1. Výběr a zaměření tématu. 2. Výběr primární a sekundární literatury. 3. Zpracování projektu diplomové práce. 4. Koncepce diplomové práce. 5. Metody výzkumu v oblasti cizojazyčného vyučování. 6. Příprava a organizace výzkumu. 7. Vlastní výzkum. 8. Zpracování výsledků výzkumu. 9. Zpracování diplomové práce.
- Literature
- MAŇÁK, J., ŠVEC, V. Cesty pedagogického výzkumu. 1. vyd. Brno : Paido, 2004. 78 s. ISBN 8073150786.
- PELIKÁN, J. Základy empirického výzkumu pedagogických jevů. 1. vyd. Praha : Karolinum, nakladatelství Univerzity Karlovy, 1998. 270 s. ISBN 0-7184-569-8.
- GAVORA, P. Úvod do pedagogického výzkumu. 1. vyd. Brno : Paido, 2000. 207 s. ISBN 8085931796.
- ECO, U. Jak napsat diplomovou práci. 1. vyd. Olomouc : Votobia, 1997. 271 s. ISBN 80-7198-173-7.
- CHEVREL, Y. L‘étudiant – chercheur en littérature : guide pratique. 1. vyd. Paris : Hachette, 1992. 159 s. ISBN 2-01-017129-2.
- Language of instruction
- Czech
- Further Comments
- The course is taught each semester.
The course is taught: every week.
- Enrolment Statistics (Autumn 2007, recent)
- Permalink: https://is.muni.cz/course/ped/autumn2007/FJ2MP_FRDS