PdF:SZ7BP_DTI2 Informační technologie 2 - Informace o předmětu
SZ7BP_DTI2 Informační technologie 2
Pedagogická fakultapodzim 2009
- Rozsah
- 0/1/0. 1 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Alena Hyprová (cvičící)
Ing. Gabriela Štěpánová (cvičící)
Mgr. Michal Kuneš (pomocník) - Garance
- Mgr. Alena Hyprová
Katedra technické a informační výchovy – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Mgr. Alena Hyprová - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- SZ7BP_DTI2/01: Po 7:00–8:40 učebna 28, A. Hyprová
SZ7BP_DTI2/02: Po 8:50–10:30 učebna 28, A. Hyprová
SZ7BP_DTI2/03: Po 10:40–12:20 učebna 28, A. Hyprová
SZ7BP_DTI2/04: Po 12:30–14:10 učebna 28, A. Hyprová
SZ7BP_DTI2/05: St 7:00–8:40 učebna 28, A. Hyprová
SZ7BP_DTI2/06: St 8:50–10:30 učebna 28, A. Hyprová
SZ7BP_DTI2/07: Čt 7:00–8:40 učebna 28, A. Hyprová
SZ7BP_DTI2/08: Čt 8:50–10:30 učebna 28, A. Hyprová
SZ7BP_DTI2/09: Čt 10:40–12:20 učebna 28, A. Hyprová
SZ7BP_DTI2/10: Čt 12:30–14:10 učebna 28, A. Hyprová - Předpoklady
- SZ7BP_DTI1 Informační technologie 1
úspěšné absolvování kurzu Informační technologie 1 - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 1000 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/1000, pouze zareg.: 0/1000, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/1000 - Mateřské obory/plány
- předmět má 39 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- Student po úspěšném absolvování předmětu Informační technologie 2
Dokáže vytvořit vlastní výukový kurz v systému LMS Moodle;
Ovládá zásady tvorby distančních opor;
Je schopen vytvořit náplň kurzu podle zásad tvorby distančních opor;
Umí prakticky vytvořit výukovou prezentaci;
Zná možnosti a nástroje interaktivní tabule a přídavných zařízení (hlasovací zařízení);
Dokáže vytvořit výukovou hodinu na interaktivní tabuli s využitím dostupných nástrojů;
Při tvorbě výukových materiálů používá vlastní upravené multimediální materiály. - Osnova
- Zásady tvorby distančních studijních opor.
- Autorské prostředí LMS Moodle, vytváření testů a ovládání dalších nástrojů Moodlu.
- Tvorba výukových prezentací dle zásad tvorby distančních studijních opor.
- Práce s interaktivní tabulí a vytváření výukových hodin pro interaktivní tabule.
- Využívání elektronických hlasovacích zařízení.
- Literatura
- SAK, Petr, Jiří MAREŠ, Hana NOVÁ, Vít RICHTER, Karolína KOLESÁROVÁ a Jarmila SKALKOVÁ. Člověk a vzdělání v informační společnosti. Vydání 1. Praha: Portál, 2007, 290 stran. ISBN 9788073672300. info
- Výukové metody
- praktická cvičení na počítači s potřebným software, distanční vzdělávání
- Metody hodnocení
- V rámci této výuky vytvoří kompletní výukovou oporu ve Wordu - tištěnou podobu, v PowerPointu - multimediální podobu, v autorském prostředí Moodle - interaktivní oporu a tištěnou oporu do něj vloží a vytvoří výukový program pro interaktivní tabuli s hlasovacím zařízením. V těchto oporách použijí vlastními silami vytvořené video, sestříhaný zvuk i upravené fotografie. Vše obhájí.
- Informace učitele
- http://wrack.ped.muni.cz/vyuka_moodle
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (podzim 2009, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/podzim2009/SZ7BP_DTI2