PdF:PR_Mod4b Metodik prevence ve škole 2 - Informace o předmětu
PR_Mod4b Specifika role školního metodika prevence v systému práce školy 2
Pedagogická fakultapodzim 2011
- Rozsah
- 0/0. 6 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- PhDr. Jan Beran, Ph.D. (přednášející)
PhDr. Lenka Skácelová (přednášející) - Garance
- prof. PhDr. Evžen Řehulka, CSc.
Katedra psychologie – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: PhDr. Jan Beran, Ph.D. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Cíle předmětu
- Student je po absolvování modulu schopen vyjmenovat a vysvětlit základní činnosti preventisty a funkčnost spolupráce s managementem školy a ostatními členy poradenského pracoviště a pedagogického sboru.
- Osnova
- Spolupráce s managementem školy a ostatními členy pedagogického sboru. Standardní činnosti školního metodika prevence. Aplikace programu primární prevence do systému práce ve škole (monitoring, evaluace).
- Literatura
- • Metodický pokyn ministra školství, mládeže a TV k prevenci sociálně patologických jevů u dětí a mládeže ( č.: 20 006/2007-51 ze dne 16.10.07) zdroj: http://www.msmt.cz/uploads/soubory/vestniky/MSMT11_07.pdf
- • Zákon. č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (Školský zákon), v platném znění
- • Vyhláška č. 72/2005 Sb., o poskytování poradenských služeb ve školách a školských poradenských zařízeních
- Výukové metody
- přednášky, skupinové diskuse, řešení modelových situací, prezentace odborníků z praxe, četba
- Metody hodnocení
- písemný test (70% úspěšnost), aktivní účast ve výuce (75%)
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá blokově.
- Statistika zápisu (podzim 2011, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/podzim2011/PR_Mod4b