PdF:SP4MK_CJNJ Analýza odborného textu - Nj - Informace o předmětu
SP4MK_CJNJ Němčina pro speciální pedagogy
Pedagogická fakultapodzim 2014
- Rozsah
- 0/0/1.2. 15 h. 4 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Mgr. Radim Herout (cvičící)
PhDr. Marie Mészárosová (přednášející)
Mgr. Gabriela Hublová, Ph.D. (pomocník)
PhDr. Jiří Vacek, CSc. (pomocník) - Garance
- Mgr. Radim Herout
Oddělení Centra jazykového vzdělávání na Pedagogické fakultě – Fakultní oddělení celoškolských kateder – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jitka Autratová
Dodavatelské pracoviště: Oddělení Centra jazykového vzdělávání na Pedagogické fakultě – Centrum jazykového vzdělávání - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- SP4MK_CJNJ/OS01: Pá 19. 9. 14:50–17:25 učebna 54, Pá 3. 10. 14:50–17:25 učebna 54, Pá 31. 10. 14:50–17:25 učebna 54, Pá 28. 11. 16:40–19:15 učebna 54, Pá 12. 12. 14:50–16:30 učebna 54, R. Herout
SP4MK_CJNJ/OS02: Pá 19. 9. 14:50–17:25 učebna 53, Pá 3. 10. 14:50–17:25 učebna 53, Pá 31. 10. 14:50–17:25 učebna 53, Pá 28. 11. 16:40–19:15 učebna 53, Pá 12. 12. 14:50–16:30 učebna 53, M. Mészárosová - Předpoklady
- Deutschkurs auf dem Sprachniveau B2 des Gemeinsamen Europäischen Referenzrahmens. Die Voraussezung zur Teilnahme an diesem Kurs ist das Beherrschen der Sprachstufe B1 in Deutsch.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Jiné omezení: Požadované znalosti na úrovni B1 (ERR) se prověřují vstupním testem na úvodní konzultaci. Předmět si zapíší pouze ti studenti, kteří úspěšně absolvovali vstupní test. - Mateřské obory/plány
- Speciální andragogika (program PdF, N-SPD)
- Speciální pedagogika (program PdF, N-SPD)
- Speciální pedagogika pro učitele (program PdF, N-SPD)
- Speciální pedagogika pro učitele (program PdF, N-ZS)
- Cíle předmětu
- Deutschkurs auf dem Sprachniveau B2 des Gemeinsamen europäischen Referenzrahmens. Der Schwerpunkt des Kurses ist die Arbeit mit Fachtexten aus dem Bereich Sonderpädagogik: Lesestrategien, Terminologie, lexikalische und grammatische Besonderheiten des Textes, Resümee, Präsentationen, Referate und Disskussionen zu den Themen der Texte.
- Osnova
- Themen: 1. Das Studienfach Sonderpädagogik - Terminologie 2. Lernbehinderung 3. Legasthenie, LRS 4. ADHS
- Literatura
- doporučená literatura
- TECHMER, Marion et al. Wortschatz & Grammtik B1. Ismaning: Hueber Verlag, 224 s. ISBN 978-3-19-417493-1
- Výukové metody
- Seminare Praktische Übungen - Sprachkurs: kommunikative Aktivitäten, Sprachübungen, schriftliche Aufgaben, Präsentationen, Feedback.
- Metody hodnocení
- Fernstudium mit Konsultationen, mit Betonung von Hausarbeit und selbständiger Bearbeitung von Texten, Aufgaben und Themen. Anforderungen: 1. Anwesenheit und aktive Teilnahme 2. Hausaufgaben 3. mündliche Präsentation 4. Abschlusstest - Bestehensgrenze 65 %
- Vyučovací jazyk
- Němčina
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je vyučován v němčině a je zakončen testem na úrovni B2.
- Statistika zápisu (podzim 2014, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/podzim2014/SP4MK_CJNJ