PdF:ZS1MK_AD4A Didaktika AJ - Informace o předmětu
ZS1MK_AD4A Didaktika 1 - AJ
Pedagogická fakultapodzim 2016
- Rozsah
- 0/0/1. 12 hodin. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Ivana Hrozková, Ph.D. (cvičící)
- Garance
- Mgr. Gabriela Oaklandová
Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jana Popelková
Dodavatelské pracoviště: Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- ZS1MK_AD4A/01: Pá 23. 9. 9:20–11:00 učebna 2, Pá 30. 9. 9:20–11:00 učebna 2, Pá 7. 10. 9:20–11:00 učebna 57, Pá 14. 10. 9:20–11:00 učebna 67, Pá 21. 10. 9:20–11:00 učebna 2, Pá 4. 11. 9:20–11:00 učebna 2, Pá 11. 11. 9:20–11:00 učebna 2, Pá 18. 11. 9:20–11:00 učebna 5, Pá 25. 11. 9:20–11:00 učebna 2, Pá 2. 12. 9:20–11:00 učebna 2, Pá 9. 12. 9:20–11:00 učebna 5, Pá 16. 12. 9:20–11:00 učebna 67, I. Hrozková
- Předpoklady
- ZS1BK_ASZK Souborná zkouška AJ || ZS1BP_ASZK Souborná zkouška AJ
Parallel attendance in ZS1MK_AT4A - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Učitelství pro 1. stupeň základních škol (program PdF, C-CV)
- Učitelství pro 1. stupeň základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Cíle předmětu
- Student will get acquainted with specific needs of young language learners. Different readings for students will be recommended. Student will read articles related to the topics. At the end of the course students should be able to design adequate types of activities for young learners. Throughout the semester students are encouraged to link theory in the classroom to practice at schools via practical tasks.
- Osnova
- 1 The young language learner 2 Teacher 3 Motivation 4 Classroom management and classroom language 5 Lesson planning 6 Coursebook evaluation 7 Language System 8 Teaching listening
- Literatura
- SLATTERY, Mary a Jane R. WILLIS. English for primary teachers : a handbook of activities and classroom language. Oxford: Oxford University Press, 2001, 148 s. ISBN 0194375633. info
- PHILLIPS, Sarah. Young learners. Oxford: Oxford University Press, 1993, 182 s. ISBN 0194371956. info
- BREWSTER, Jean, Gail ELLIS a Denis GIRARD. The primary English teacher's guide. London: Penguin Books, 1992, 238 s. ISBN 0-14-081359-4. info
- DUNN, Opal. Developing English with young learners. London: Macmillan, 1991, 104 s. ISBN 0-333-35335-8. info
- SCOTT, Wendy A a Lisbeth H. YTREBERG. Teaching English to children [Scott, 1991]. 2nd ed. London: Longman, 1991, 115 s. ISBN 0-582-74606-X. info
- Výukové metody
- workshop, microteaching, class discussions, homework, readings
- Metody hodnocení
- Credit requirements: 1 Active participation in seminars. One absence is allowed. 2 Portfolio. Oral interviews. 3 Two reflective letters 4 Contributions to the moodlinka course fora. 5 Teaching practice: observations. Type of completion: seminar
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Navazující předměty
- Informace učitele
- Poznámka k zápisu předmětu: M Učitelství pro 1. st. ZŠ mgr. kombinované PdF, M-ZS5: Předmět je určen studentům, kteří složili SoZK a připravují se na SZZ z AJ C Učitelství pro 1. stupeň ZŠ CŽV rozš. PdF, C-CV: Předmět je určen absolventům oboru anglický jazyk, SZZ se neskládá.
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Informace k zápisu jsou v Informacích učitele v sylabu.
- Statistika zápisu (podzim 2016, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/podzim2016/ZS1MK_AD4A