Ma4_BPx1 Teaching practice

Faculty of Education
Spring 2002
Extent and Intensity
0/0/0. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
Teacher(s)
PaedDr. Irena Bělohoubková (seminar tutor)
RNDr. Růžena Blažková, CSc. (seminar tutor)
Guaranteed by
prof. RNDr. Jan Chvalina, DrSc.
Department of Mathematics – Faculty of Education
Contact Person: PaedDr. Irena Bělohoubková
Course Enrolment Limitations
The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
Nácvik dovedností zvládnutí techniky samostatného vedení různých typů vyučovacích hodin matematiky. Práce s pomůckami. Seznámení se s nepovinnou a zájmovou činností v matematice. Základní školská dokumentace a práce s ní. Asistentské práce - příprava prověrek, testů, multiplikátů, pomůcek. Seznámení se s materiálně technickým vybavením výuky matematiky ve škole. Mimotřídní aktivity učitele v oboru - matematické soutěže, letní školy.
Syllabus
  • Nácvik dovedností zvládnutí techniky samostatného vedení různých typů vyučovacích hodin matematiky. Práce s pomůckami. Seznámení se s nepovinnou a zájmovou činností v matematice. Základní školská dokumentace a práce s ní. Asistentské práce - příprava prověrek, testů, multiplikátů, pomůcek. Seznámení se s materiálně technickým vybavením výuky matematiky ve škole. Mimotřídní aktivity učitele v oboru - matematické soutěže, letní školy.
Literature
  • HORKÁ, Hana. Aktuální přístupy ke školní výchově (rozvoj profesionálních kompetencí budoucích učitelů se zvláštním zřetelem k výchovné stránce vyučování). In Budoucí učitelé na souvislé praxi aneb rukověť fakultního cvičného učitele. Brno: Paido, 1998, p. 58-61. ISBN 80-85931-56-7. info
  • FILOVÁ, Hana. Budoucí učítelé na souvislé praxi (Future Teachers on Teaching Practice). a kolektiv. 2nd ed. Brno: Paido, 1998, 74 pp. edice pedagogické literatury. ISBN 80-85931-56-7. info
  • PROKOPOVÁ, Alice. Do hlubin učitelovy duše (In depth of teacher´s soul). In Budoucí učitelé na souvislé praxi. 1998th ed. Brno: Paido, 1998, p. 62-66. Edice pedagogické literatury, 72. publikace. ISBN 80-85931-56-7. info
  • KOLEKTIV and Jaroslav ŘEZÁČ. Hodnocení studentů na souvislé pedagogické praxi jako zpětná vazba. 1st ed. Brno: PAIDO, 1998, 6 pp. ISBN 80-85931-56-7. info
  • BLAŽKOVÁ, Růžena. Matematika (Mathematics). In Budoucí učitelé na souvislé praxi. Brno: Paido, 1998, p. 37-42. ISBN 80-85931-56-7. info
  • FILOVÁ, Hana. Náměty pro činnost studenta učitelství - praktikanta. In Budoucí učitelé na souvislé praxi. Brno: Paido, 1998, p. 7-20. ISBN 80-85931-56-7. info
Assessment methods (in Czech)
Typ výuky: pedagog. praxe
Language of instruction
Czech
Follow-Up Courses
Further comments (probably available only in Czech)
The course is taught annually.
The course is taught: in blocks.
Information on the extent and intensity of the course: 2 týdny.
The course is also listed under the following terms Spring 2000, Spring 2001, Spring 2003.
  • Enrolment Statistics (Spring 2002, recent)
  • Permalink: https://is.muni.cz/course/ped/spring2002/Ma4_BPx1