SP1BP_SPUR Therapy for Students with Learning Disabilities

Faculty of Education
Spring 2003
Extent and Intensity
0/2/0. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
Teacher(s)
prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D. (lecturer)
Guaranteed by
prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Department of Special and Inclusive Education – Faculty of Education
Contact Person: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Course Enrolment Limitations
The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Syllabus (in Czech)
  • Formy vzdělávání žáků se SVPU v ČR; organizace reedukační péče v jednotlivých formách. Počáteční čtení a psaní. Metody rozvíjení oslabených funkcí u dětí předškolního věku a dětí s odkladem nástupu školní docházky. Metody reedukace řeči, sluchového a zrakového vnímání, koncentrace pozornosti, rozvíjení hrubé a jemné motoriky; motivace a vůle. Metody zaměřené na reedukaci jednotlivých poruch: dyslexie, dysgrafie, dysortografie, dyskalkulie. Rozvoj osobnosti žáka se SVPU. Přístupy k žákům se SVPU v základní a střední škole, možnosti reedukace a kompenzace. Vytvoření pomůcky, rozpracování metody.
Literature
  • ŠAFROVÁ, Alena. Specifické poruchy učení a chování (Learning and behavioral disorders). In Kapitoly ze speciální pedagogiky. Brno: Paido, 1998, p. 98-130. ISBN 80-85931-65-6. info
  • ŠAFROVÁ, Alena. Žáci se specifickými vývojovými poruchami učení a chování (Students with learning and behavioral disorders). In Integrativní speciální pedagogika. Brno: Paido, 1998, p. 68-89. ISBN 80-85931-51-6. info
Assessment methods (in Czech)
Typ výuky: seminář
Language of instruction
Czech
Further Comments
The course is taught annually.
The course is taught: every week.
The course is also listed under the following terms Spring 2004, Spring 2005, Spring 2006, Spring 2007.
  • Enrolment Statistics (Spring 2003, recent)
  • Permalink: https://is.muni.cz/course/ped/spring2003/SP1BP_SPUR