PdF:SZ7BP_DTI2 Information Technology 2 - Course Information
SZ7BP_DTI2 Information Technology 2
Faculty of EducationSpring 2007
- Extent and Intensity
- 0/1/0. 1 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- Ing. Josef Vojáček, Ph.D. (seminar tutor)
Mgr. Adam Švec, Ph.D. (seminar tutor)
doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D. (seminar tutor)
doc. PhDr. Petr Hlaďo, Ph.D. (seminar tutor)
Mgr. Lukáš Pazderka (seminar tutor) - Guaranteed by
- doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D.
Department of Technical Education and Information Science – Faculty of Education
Contact Person: doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D. - Timetable of Seminar Groups
- SZ7BP_DTI2/01: Mon 7:55–8:40 učebna 22
SZ7BP_DTI2/02: Mon 8:50–9:35 učebna 22
SZ7BP_DTI2/03: Mon 9:45–10:30 učebna 22
SZ7BP_DTI2/04: Mon 10:40–11:25 učebna 22
SZ7BP_DTI2/05: Mon 11:35–12:20 učebna 22
SZ7BP_DTI2/06: Mon 13:25–14:10 učebna 22
SZ7BP_DTI2/07: Mon 14:20–15:05 učebna 22
SZ7BP_DTI2/08: Tue 7:55–8:40 učebna 22
SZ7BP_DTI2/09: Tue 8:50–9:35 učebna 22
SZ7BP_DTI2/10: Tue 9:45–10:30 učebna 22
SZ7BP_DTI2/11: Tue 11:35–12:20 učebna 22
SZ7BP_DTI2/12: Tue 12:30–13:15 učebna 22
SZ7BP_DTI2/13: Wed 7:55–8:40 učebna 22
SZ7BP_DTI2/14: Wed 8:50–9:35 učebna 22
SZ7BP_DTI2/15: Wed 9:45–10:30 učebna 22
SZ7BP_DTI2/16: Wed 10:40–11:25 učebna 22
SZ7BP_DTI2/17: Wed 12:30–13:15 učebna 22
SZ7BP_DTI2/18: Wed 13:25–14:10 učebna 22
SZ7BP_DTI2/19: Thu 7:55–8:40 učebna 22
SZ7BP_DTI2/20: Thu 8:50–9:35 učebna 22
SZ7BP_DTI2/21: Thu 9:45–10:30 učebna 22
SZ7BP_DTI2/22: Thu 10:40–11:25 učebna 22
SZ7BP_DTI2/23: Thu 11:35–12:20 učebna 22
SZ7BP_DTI2/24: Thu 12:30–13:15 učebna 22
SZ7BP_DTI2/25: Thu 13:25–14:10 učebna 22 - Prerequisites (in Czech)
- Znalosti předmětu SZ7BP_DTI1
- Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
The capacity limit for the course is 900 student(s).
Current registration and enrolment status: enrolled: 0/900, only registered: 0/900, only registered with preference (fields directly associated with the programme): 0/900 - fields of study / plans the course is directly associated with
- there are 27 fields of study the course is directly associated with, display
- Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu je vyrovnat úroveň znalostí studentů přicházejících ze středních škol pro práci s textovým editorem Word, tabulkovým procesorem Excel a prezentačním programem PowerPointem a doplnit je na požadovanou úroveň potřebných pro studium na vysoké škole a praxi učitele.
- Syllabus (in Czech)
- Nastavení panelu nástrojů, Zobrazení, Souborové operace vytvoření nového dokumentu, uložení souboru pod jménem, uzavření souboru, vložení souboru do Wordu, Horké klávesy, Formát písma, Psaní textu,Formát sloupce, Formát bloku Vložit symbol, Záhlaví a zápatí, Najít, nahradit, Odrážky a číslování, Tabulátory, Práce s obrázky, Ohraničení, stínování, Práce s tabulkami Vkládání hypertextových odkazů Textové pole, Kreslení, Styly, Obsah, Hromadná korespondence, Tisk, Označení bloku buněk, vyplnění bloku buněk, Základy textová editace, základní vzorce, Práce s listy přidat/ubrat, pojmenovat, přesouvání; uložení seznamu, Úprava formátu buňky, grafická úprava, vyplnění seznamu, Vyplnění řady, vytvoření a vyplnění vzorce, relativní a absolutní adresy, úprava tabulky, Základní vzorce, grafy, vložené obrázky, Funkce, Vytvoření tabulky a grafu funkcí, Vzorce přes listy, Filtry a podmínky, Vložit jinak, transponovat,Přenesení grafu a tabulky z Excelu do Wordu, Řádek čísel z Wordu do Excelu řádek, data, text do sloupců, sloupec, úpravy, kopírovat, Vytvoření prezentace s průvodcem, Vytvoření prezentace bez průvodce.
- Literature
- Assessment methods (in Czech)
- Úspěšné vypravování a odevzdání všech úkolů podle harmonogramu. Úspěšné složení tří průběžných testů.
- Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- Study Materials
The course can also be completed outside the examination period.
The course is taught annually.
- Enrolment Statistics (Spring 2007, recent)
- Permalink: https://is.muni.cz/course/ped/spring2007/SZ7BP_DTI2