MSPD_BP Bachelor Thesis

Faculty of Education
Spring 2009
Extent and Intensity
0/0/0. 5 credit(s). Type of Completion: z (credit).
Teacher(s)
PhDr. Hana Filová, Ph.D. (seminar tutor)
doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D. (seminar tutor)
doc. PaedDr. Hana Horká, CSc. (seminar tutor)
doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D. (seminar tutor)
PaedDr. Marie Pavlovská, Ph.D. (seminar tutor)
PaedDr. Bohumíra Šmahelová, CSc. (seminar tutor)
Guaranteed by
doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.
Department of Education – Faculty of Education
Contact Person: Ludmila Bauerová
Course Enrolment Limitations
The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
Cílem předmětu je prohloubit a dále rozšířit vědomosti a dovednosti získané v průběhu studia, schopnost využívat poznatky a metody při řešení konkrétního problému. Individuálně vedené konzultace jsou zaměřené na řešení praktických problémů při zpracovávání samostatného tvůrčího díla, které má prokázat schopnost autora řešit komplexní pedagogický problém.
Syllabus (in Czech)
  • Obsahová náplň semináře k bakalářské práci: Vytvoření projektu bakalářské práce: význam řešené problematiky, cíl práce, předmět práce, stručný popis obsahu, zdrojů a metod a důvody, které autora k volbě tématu vedly, časový projekt. Zpracování teoretických východisek obsahující zejména rešerši literatury s přehledem dosavadních poznatků o řešeném problému, stanovisko autora BP k uváděným teoriím a zdůvodnění vlastního postoje a názorů autora BP. Zhodnocení splnění cíle práce, shrnutí nejdůležitějších poznatků práce. Příprava obhajoby. Diskuse o dalším využití získaných poznatků.
Literature
  • MAŇÁK, J. aj. Kapitoly z metodologie pedagogiky. Brno : PdF MU, 1994. ISBN 80-210-1031-2
  • http://www.ped.muni.cz/wstud/download/DPaBP.rtf.
  • SPOUSTA, V. et al. Vádemékum autora odborné a vědecké literatury. Brno : PdF MU, 2000. ISBN 80-210-2387-2
  • MAŇÁK, J., ŠVEC,V. Cesty pedagogického výzkumu. Brno: 2004. ISBN 80-7315-078-6
Language of instruction
Czech
Further Comments
The course is taught annually.
The course is taught: in blocks.
The course is also listed under the following terms Spring 2010.
  • Enrolment Statistics (Spring 2009, recent)
  • Permalink: https://is.muni.cz/course/ped/spring2009/MSPD_BP