PdF:R2BP_BPS3 Seminář k bakalářské práci 3 - Informace o předmětu
R2BP_BPS3 Seminář k bakalářské práci 3
Pedagogická fakultajaro 2010
- Rozsah
- 0/1/0. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D. (cvičící)
Mgr. Kateryna Hertlová (cvičící)
PhDr. Irina Hobzová (cvičící)
Mgr. Kateřina Kašíková (cvičící)
doc. PhDr. Mgr. Simona Koryčánková, Ph.D. (cvičící)
prof. PhDr. Danuše Kšicová, DrSc. (cvičící)
PhDr. Ivana Ryčlová, Ph.D. (cvičící) - Garance
- PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D.
Katedra ruského jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Mgr. Dagmar Kyselová - Předpoklady
- R2BP_BPS3
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Předmět si smí zapsat nejvýše 45 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/45, pouze zareg.: 0/45 - Mateřské obory/plány
- Lektorství cizího jazyka - ruský jazyk (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství ruského jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství ruského jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, B-TV)
- Cíle předmětu
- Seminář vychází ze zadaného tématu bakalářské práce a je veden příslušným konzultantem. Bakalářské práce studentů mohou být zaměřeny na lingvistiku, literaturu, vyjimecne, tj. ve srovnavacim aspektu na dějiny a realie. Student si zvolí tema a vyucujiciho podle svého zaměření. Učí se, jak projektovat práci a jak přistupovat ke studiu literatury. Zabývá se osvojením různých výzkumných technik a aplikuje je na vlastní projekt. V rámci seminářů studenti prezentují své projekty výzkumu a diskutují o nich.
- Osnova
- 1. Výběr a zaměření tématu. 2. Výběr primární a sekundární literatury. 3. Zpracování projektu práce. 4. Koncepce bakalářské práce. 5. Metody výzkumu v oblasti cizojazyčného vyučování. 6. Příprava a organizace výzkumu. 7. Vlastní výzkum. 8. Zpracování výsledků výzkumu. 9. ZPrůběžné pracování bakalářské závěrečné práce.
- Literatura
- ECO, U. Jak napsat diplomovou práci. 1. vyd. Olomouc : Votobia, 1997. 271 s. ISBN 80-7198-173-7.
- GAVORA, P. Úvod do pedagogického výzkumu. 1. vyd. Brno : Paido, 2000. 207 s. ISBN 8085931796.
- MAŇÁK, J., ŠVEC, V. Cesty pedagogického výzkumu. 1. vyd. Brno : Paido, 2004. 78 s. ISBN 8073150786.
- PELIKÁN, J. Základy empirického výzkumu pedagogických jevů. 1. vyd. Praha : Karolinum, nakladatelství Univerzity Karlovy, 1998. 270 s. ISBN 0-7184-569-8.
- Výukové metody
- Studium odborné literatury, teoretická příprava. Prezentace projektu bakalářské práce, aktivní zapojení se do diskuse.
- Metody hodnocení
- Práce v průběhu celého semestru. Postupné zpracovávání dílčích úkolů a cílů stanovených v projektu bakalářské práce.
- Informace učitele
- Predpokládá se průběžná systematická práce na zvoleném tématu bakalářské práce.
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2010/R2BP_BPS3