PdF:SZk1065a Special Education 2 - Informace o předmětu
SZk1065a Special Education 2
Pedagogická fakultajaro 2013
- Rozsah
- 0/0/8. 8 hodin. 4 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- prof. PhDr. Karel Pančocha, Ph.D., M.Sc. (přednášející)
Mgr. MgA. Mariana Chytilová, Ph.D. (pomocník) - Garance
- prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Katedra speciální a inkluzivní pedagogiky – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Dodavatelské pracoviště: Katedra speciální a inkluzivní pedagogiky – Pedagogická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- SZk1065a/OS01: So 27. 4. 7:30–14:40 učebna 19a, K. Pančocha
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy (angl.) (program PdF, N-ZS)
- Cíle předmětu
- The main objective of the course is to understand and exlain the basic terminology of special education, to gain information about the education, consulting and support of pupils with disabilities. At the end of the course the students should be able to understand and use knowledges about the education and support of children and pupils with different kind of disability.
- Osnova
- Special education.
- Pupils with special educational needs.
- Various impairments.
- Counselling, support, communication
- School system.
- Literatura
- PIPEKOVÁ, J. (ed.) Kapitoly ze speciální pedagogiky. Brno : Pido, 1998. ISBN 80-85931-65-6.
- CHVÁTALOVÁ, I. Jak se žije dětem s postižením. Praha : Portál, 2001. ISBN 80-7178-588-1.
- PIPEKOVÁ, J.; VÍTKOVÁ, M. (ed.)Terapie ve speciálně pedagogické péči. Brno : Paido, 2000. ISBN 80-85931-83-4.
- Kapitoly ze speciální pedagogiky. 2006. vyd. Brno: Paido, 2006. ISBN 80-7315-120-0. info
- Výukové metody
- theoretical presentation, diskussion
- Metody hodnocení
- Written test (40 questions).
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (jaro 2013, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2013/SZk1065a