PdF:XPPp19 Pedagogická praxe specifická - Informace o předmětu
XPPp19 Pedagogická praxe specifická
Pedagogická fakultajaro 2021
- Rozsah
- 0/2/0. 5 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. et Mgr. Lucie Grůzová, Ph.D. (přednášející)
doc. PhDr. Zora Syslová, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Veronika Najvarová, Ph.D. (cvičící) - Garance
- Mgr. Veronika Najvarová, Ph.D.
Katedra primární pedagogiky – Pedagogická fakulta
Dodavatelské pracoviště: Katedra primární pedagogiky – Pedagogická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- XPPp19/01: Pá 12. 3. 9:00–10:50 kancelář vyučujícího, Pá 21. 5. 9:00–10:50 kancelář vyučujícího, V. Najvarová
- Předpoklady
- ! MSBP_PPPS Pedagogická praxe specifická
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Učitelství pro mateřské školy (program PdF, B-MS)
- Cíle předmětu
- Na konci tohoto kurzu bude student schopen: porozumět a vysvětlit organizaci předškolního vzdělávání v českých mateřských školách; • použít informace o českém předškolním vzdělávání k porovnáním s předškolním vzdělávání ve vlastní zemi; • vytvořit záznam z pozorování; • interpretovat přístupy učitelky a její komunikaci s dětmi;
- Výstupy z učení
- Na konci tohoto kurzu bude student schopen: porozumět a vysvětlit organizaci předškolního vzdělávání v českých mateřských školách; použít informace o českém předškolním vzdělávání k náhledu na dítě, přípravě prostředí, práci učitele; vytvořit záznam z pozorování; interpretovat přístupy učitelky a její komunikaci s dětmi.
- Osnova
- Praktické seznámení s prací učitelky mateřské školy (komunikace s dětmi, připravené prostředí, organizace vzdělávacích činností) a životem ve třídě (pravidla, normy, zvyky, rituály).
- Literatura
- National Framework for Preschool Education
- Výukové metody
- hospitace, pozorování
- Metody hodnocení
- Seminární práce
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každý semestr.
- Statistika zápisu (jaro 2021, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2021/XPPp19