ISKM94 Talent Block: digital skills and vision

Faculty of Arts
Autumn 2024
Extent and Intensity
0/0/0. 3 credit(s). Type of Completion: k (colloquium).
Synchronous online teaching
Teacher(s)
PhDr. Petr Škyřík, Ph.D. (lecturer)
Guaranteed by
PhDr. Petr Škyřík, Ph.D.
Department of Information and Library Studies – Faculty of Arts
Contact Person: Mgr. Alice Lukavská
Supplier department: Department of Information and Library Studies – Faculty of Arts
Timetable
Tue 1. 10. to Fri 20. 12. Tue 12:00–13:40 Virtuální místnost, except Mon 18. 11. to Sun 24. 11.
Course Enrolment Limitations
The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.

The capacity limit for the course is 20 student(s).
Current registration and enrolment status: enrolled: 13/20, only registered: 0/20
fields of study / plans the course is directly associated with
there are 10 fields of study the course is directly associated with, display
Course objectives (in Czech)
Ideová dimenze předmětu
  • akcentem na sebevzdělávání a sebeřízení vzdělávání,
  • zapojením technologií (on-line vzdělávání, mikrolearning),
  • uplatňováním komunitního principu (učící se komunita, komunita praxe),
  • vytvářením inter-profesního prostředí (tzn. kurzu se účastní i lidé z oborové praxe),
  • vazbou na praxi konkrétních frekventantů.
  • Learning outcomes (in Czech)
    Kurz rozvíjí:
  • nová témata zasazená do kontextu,
  • vzdělávání, sdílení a spolupráci v online prostředí, ve kterém kurzy probíhají (synchronní i asynchronní složka) – praktické osvojení digitálních kompetencí,
  • přenos teoretických poznatků do oborové praxe, vstup nových tváří z řad studujících a absolventů
  • vědomí smyslu a vědomé rozhodnutí čemu se v budoucnosti věnovat,
  • osobní i společnou identitu,
  • flexibilitu jedince, inovační klima v organizacích,
  • vědomí trans/multi-tematičnosti oborových témat,
  • vícevrstevnatost prostředí (tzn. učení a spolubytí probíhá simultánně na několika hladinách),
  • obrácení od časové a prostorové orientace (stačí tu být) k orientaci na samotnou činnost,
  • výsledek, zkušenost (chci tu být/žít), sebereflektivní, odpovědný, sebevědomý, tvůrčí a iniciativní přístup k sobě i druhým (personal development planning ... community development),
  • evaluaci procesu vzdělávání po každém modulu, poskytování oboustranné zpětné vazby.
  • Literature
      required literature
    • BURNETT, William and David J. EVANS. Designérem vlastního života : jak si navrhnout spokojený život na míru. Translated by Filip Drlík. Vydání první. [Brno]: Jan Melvil Publishing, 2016, 247 stran. ISBN 9788075550132. URL info
    Assessment methods (in Czech)
    - Účast na úterních online seminářích 7 z 10 (+ krátká reflexe ze semináře)) - Četba knihy Designérem vlastního života - Prototyp vlastní drobné vzdělávací intervence P2P
    Language of instruction
    Czech
    Further Comments
    Study Materials

    • Enrolment Statistics (recent)
    • Permalink: https://is.muni.cz/course/phil/autumn2024/ISKM94