FF:KISKED11 Qualitative research - Course Information
KISKED11 Qualitative research for service design
Faculty of ArtsSpring 2025
- Extent and Intensity
- 0/2/0. 4 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
Asynchronous teaching - Teacher(s)
- Mgr. Josef Kocurek (lecturer)
PhDr. Ladislava Zbiejczuk Suchá, Ph.D. (lecturer)
Bc. Magdaléna Bohuslavová (assistant) - Guaranteed by
- PhDr. Petr Škyřík, Ph.D.
Department of Information and Library Studies – Faculty of Arts
Contact Person: Mgr. Alice Lukavská
Supplier department: Department of Information and Library Studies – Faculty of Arts - Course Enrolment Limitations
- The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
The capacity limit for the course is 25 student(s).
Current registration and enrolment status: enrolled: 0/25, only registered: 0/25 - fields of study / plans the course is directly associated with
- Qualitative research for service design (programme FF, C-DISP)
- Course objectives (in Czech)
- Kurz je určen tvůrcům a poskytovatelům služeb, kteří chtějí lépe rozumět potřebám a cílům svých uživatelů. V kurzu se krok za krokem seznámíte s celým procesem kvalitativního výzkumu – od přípravy zadání, přes výběr správných metod, sběr a analýzu dat až po prezentaci zjištění. Připravte se na praktické úkoly, díky kterým si osvojíte nejen teorii, ale i praxi. Po absolvování budete schopni získat užitečné informace od uživatelů a zlepšit kvalitu svých služeb.
- Learning outcomes (in Czech)
- Kurz vám pomůže lépe rozumět potřebám uživatelů, poskytne dovednosti k provádění kvalitativního výzkumu a umožní vám zdokonalit své služby.
- Syllabus (in Czech)
- Kurz ocení tvůrci i poskytovatelé služeb, kteří se chtějí podívat na služby z pohledu skutečných potřeb uživatelů. Užitečný bude jak pro začínající designéry*ky, výzkumníky*ce, tak pro pracovníky ve veřejných službách, ve firmách i neziskových organizacích. Díky kurzu se budete dívat na své služby očima lidí, pro které je tvoříte, což vám umožní zlepšit jejich kvalitu i uživatelský zážitek.
- Harmonogram:
3. 3. – 1. Úvod do kvalitativního výzkumu pro design služeb (e-learning)
6. 3. 16.00 - 17.30 - Úvodní setkání
10. 3. – 2. Příprava zadání pro výzkum (e-learning)
17. 3. – 3. Výzkumný plán (e-learning)
20. 3. 2025 – 16.00–18.00 Online workshop
24. 3. – 4. Metody kvalitativního výzkumu (e-learning)
31. 3. – 5. Etika výzkumu (e-learning)
3. 4. 2025 – 16.00–18.00 Online workshop
7. 4. – 6. Nábor participantů a sběr dat (e-learning)
14. 4. – 7. Samostatná práce na výzkumném projektu (e-learning)
21. 4. – 8. Analýza kvalitativních dat (e-learning)
24. 4. 2025 – 16.00–18.00 Online workshop
28. 4. – 9. Syntéza kvalitativních dat (e-learning)
5. 5. – 10. Prezentace výzkumu (e-learning)
7. 5. 2025 – 16.00–18.00 Online workshop
12. 5. – 11. Samostatná práce na výzkumném projektu (e-learning)
19. 5. – 12. Reflexe výzkumu (e-learning)
5. 6. 2025 – 16.00–17.30 Závěrečná reflexivní hodina - Všechna setkání jsou volitelná / dobrovolná.
- Teaching methods (in Czech)
- Online asynchronní e-learning + online synchronních 6 setkání
- Assessment methods (in Czech)
- Podmínky úspěšného ukončení programu/kurzu CŽV :
- Průběžné studium materiálů (videa, texty)
- Průběžné plnění úkolů
- Odevzdání výzkumného projektu a jeho reflexe - Language of instruction
- Czech
- Enrolment Statistics (Spring 2025, recent)
- Permalink: https://is.muni.cz/course/phil/spring2025/KISKED11