FF:psb_152 Psychology of advertising - Course Information
psb_152 Psychology of advertising
Faculty of ArtsAutumn 2000
- Extent and Intensity
- 1/1/0. 3 credit(s). Type of Completion: k (colloquium).
- Teacher(s)
- JUDr. Petr Přehnil, Ph.D. (lecturer), doc. PhDr. Jana Marie Havigerová, Ph.D. (deputy)
- Guaranteed by
- doc. PhDr. Mojmír Tyrlík, Ph.D.
Department of Psychology – Faculty of Arts - Prerequisites (in Czech)
- PSA_SZ Bachelor Degree Examination
- Course Enrolment Limitations
- The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Psychology (programme FF, M-PS)
- Course objectives (in Czech)
- Tento kurz poskytuje studentům možnost seznámit se s psychologickými aspekty procesu přesvědčování, kterým jsou hledáni uživatelé zboží, služeb či jiných hodnot ( jako jsou populární představy, cíle a názory). Studenti budou informováni o tom, jakým způsobem se toto hledání a přenos informací uskutečňuje.
- Language of instruction
- Czech
- Further Comments
- The course is taught annually.
The course is taught: every week.
- Enrolment Statistics (Autumn 2000, recent)
- Permalink: https://is.muni.cz/course/phil/autumn2000/psb_152