FF:CJVS2U Recognition of Spanish II - Course Information
CJVS2U Recognition of Spanish for Academic Purposes II
Faculty of ArtsAutumn 2014
- Extent and Intensity
- 0/0/0. 4 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
- Teacher(s)
- Mgr. Veronika De Azevedo Camacho, Ph.D. (seminar tutor)
PhDr. Alena Simbartlová (seminar tutor)
Mgr. Dana Plíšková (assistant) - Guaranteed by
- PhDr. Alena Simbartlová
Language Centre Faculty of Arts Division – Language Centre
Contact Person: Mgr. Veronika De Azevedo Camacho, Ph.D.
Supplier department: Language Centre Faculty of Arts Division – Language Centre - Prerequisites
- (FAKULTA(FF)||FAKULTA(FSS))&&(TYP_STUDIA(BMN))&&(!OBOR(SJ))&&SOUHLAS
INFORMACE O UZNÁVÁNÍ ZKOUŠEK: Studentům, kteří na jazykových školách úspěšně složili státní zkoušku všeobecnou nebo mají španělské zkoušky Diploma Intermedio, příp. Diploma Superior nebo jsou absolventy španělského gymnázia bude zkouška uznána po předložení originálu vysvědčení. Studenti, kteří absolvovali zkoušku ze španělštiny na jiné univerzitě či fakultě podobného humanitního zaměření mohou žádat o uznání zkoušky v plném rozsahu pokud dosáhli urovně B2 dle ERR. Od doby vykonání zkoušky nesmí uplynout více než 5 let s výjimkou certifikátů na úrovni C1 nebo C2. - Course Enrolment Limitations
- The course is offered to students of any study field.
- Course objectives
- This course code is for providing recognition for equivalents for the courses CJVS2B and CJVS2M.
- Syllabus
- This course code is for providing recognition for equivalents for the courses CJVS2B and CJVS2M.
- Literature
- bez literatury
- Teaching methods
- This course code is for providing recognition for equivalents for the courses CJVS2B and CJVS2M.
- Assessment methods
- This course code is for providing recognition for equivalents for the courses CJVS2B and CJVS2M.
- Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- The course is taught each semester.
- Enrolment Statistics (Autumn 2014, recent)
- Permalink: https://is.muni.cz/course/phil/autumn2014/CJVS2U