FF:VIKMB45 Digit. Marketing Strategy - Course Information
VIKMB45 Digital Marketing Strategy
Faculty of ArtsAutumn 2016
- Extent and Intensity
- 1/1/0. 4 credit(s). Type of Completion: k (colloquium).
- Teacher(s)
- Ing. Jindřich Fáborský, MSc (lecturer)
PhDr. Markéta Bočková (seminar tutor) - Guaranteed by
- PhDr. Petr Škyřík, Ph.D.
Division of Information and Library Studies – Department of Czech Literature – Faculty of Arts
Contact Person: Mgr. Sabina Kubisová
Supplier department: Division of Information and Library Studies – Department of Czech Literature – Faculty of Arts - Course Enrolment Limitations
- The course is offered to students of any study field.
The capacity limit for the course is 20 student(s).
Current registration and enrolment status: enrolled: 0/20, only registered: 0/20, only registered with preference (fields directly associated with the programme): 0/20 - Literature
- recommended literature
- KOLEKTIV. Online marketing. Praha. 2014. 216 stran. ISBN 9788025141557
- CHATERS, B. Mastering Search Analytics. 2011. 400 stran. O'Reilly Media ISBN 978-1-4493-0265-8
- KAUSHIK, Avinash. Webová analytika 2.0 : kompletní průvodce analýzami návštěvnosti. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 456 s. ISBN 9788025129647. info
- Teaching methods (in Czech)
- Předmět je v semestru podzim 2016 výjimečně vypsán netypickou formou absolvování komerčního kurzu DigiSemestr. Všechny informace najdete na digisemestr.cz Snížené školné pro studenty KISKu je za celý semestr 3.500 Kč. Studentům, kteří Digisemestr úspěšně absolvují, následně KISK na školné přispěje částkou 2.000 Kč formou stipendia.
- Language of instruction
- Czech
- Further Comments
- Study Materials
- Enrolment Statistics (recent)
- Permalink: https://is.muni.cz/course/phil/autumn2016/VIKMB45