FF:PGSPV489 Spec.evol.learn.dis.-fin exam - Course Information
PGSPV489 Specific evolutionary learning disorders final exam
Faculty of ArtsSpring 2009
- Extent and Intensity
- 0/0. 1 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
- Teacher(s)
- Mgr. Vlastimil Čiháček, Ph.D. (lecturer)
- Guaranteed by
- Mgr. Vlastimil Čiháček, Ph.D.
Department of Educational Sciences – Faculty of Arts
Contact Person: Ivana Klusáková - Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Special Education (programme FF, C-CV)
- Syllabus (in Czech)
- Okruhy: 1. Specifické vývojové poruchy učení definice, vymezení pojmu, etiologie, výskyt poruch v populaci 2. Dyslexie - charakteristika poruchy, diagnostika 3. Normální postup osvojování čtení a zvláštnosti osvojování čtení u dítěte s dyslexií 4. Reedukační metody v práci učitele s žákem s dyslexií 5. Dysgrafie - charakteristika poruchy, diagnostika 6. Zásady pro práci s žákem s dysgrafií, spolupráce rodiny a školy 7. Reedukační metody v práci učitele s žákem s dysgrafií 8. Dysortografie charakteristika poruchy, diagnostika 9. vzájemný vztah motorické a pravopisné stránky psaní 10. Reedukační metody v práci učitele s žákem s dysortografií 11. Dyskalkulie charakteristika poruchy, diagnostika 12. Vývoj matematických schopností u dětí 13. Reedukační metody v práci učitele s žákem s dysortografií 14. Výchovné přístupy učitelů k dětem s SVPU 15. Vzdělávací příležitosti pro žáky se SVPU v českém vzdělávacím systému 16. Legislativní dokumenty ošetřující vzdělávání žáků se SVPU a obsah těchto dokumentů 17. Úskalí výchovy dítětem s SVPU v rodině
- Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- The course is taught only once.
The course is taught: in blocks.
Information on the extent and intensity of the course: blokov.
- Enrolment Statistics (Spring 2009, recent)
- Permalink: https://is.muni.cz/course/phil/spring2009/PGSPV489