MVKK_13 Marketingová komunikace II.

Filozofická fakulta
jaro 2012
Rozsah
0/2. 4 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Mgr. Simona Pokorná Juračková, Ph.D. (přednášející), Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D. (zástupce)
Garance
Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
Ústav hudební vědy – Filozofická fakulta
Kontaktní osoba: Vlasta Taranzová
Dodavatelské pracoviště: Ústav hudební vědy – Filozofická fakulta
Rozvrh
Čt 10:50–12:25 N41
Předpoklady
MVKK_12 Marketingová komunikace I.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 50 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/50, pouze zareg.: 0/50, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/50
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Hlavním cílem druhé části kurzu je seznámit studenty se specifiky marketingu v oblasti kultury, které spadají primárně do kompetencí managementu.
Osnova
  • strategické plánování
  • základní analýza externích vlivů
  • mise a vize
  • positioning instituce
  • budování publika
  • fundraising
  • komunikační kampaň a tvorba rozpočtu
  • produktové portfolio
  • reklama
Literatura
    povinná literatura
  • KAISER, Michael M. Strategické plánování v umění : praktický průvodce. 1. vyd. Praha: Divadelný ústav, 2009, 146 s. ISBN 9788070082362. info
  • KOTLER, Neil G., Philip KOTLER a Wendy I. KOTLER. Museum marketing and strategy : designing missions, building audiences, generating revenue and resources. 2nd ed. San Francisco: Jossey-Bass, 2008, xxx, 511. ISBN 9780787996918. info
    doporučená literatura
  • KESNER, Ladislav. Marketing a management muzeí a památek. 1. vyd. Praha: Grada, 2005, 304 s. ISBN 8024711044. URL info
    neurčeno
  • Marketing management (Orig.) : Marketing & management : Marketing management : analýza, plánování, realizace a kontrola [Victoria Publishing, 1992] : Marketing management : analýza, plánování, realizace a kontrola [Victoria Publishing, 1995]. info
  • GUMMESSON, Evert. Total relationship marketing : from the 4Ps-- product, price, promotion, place-- of traditional marketing management to the 30Rs-- the thirty relationships- of the new marketing paradigm. Oxford: Butterworth-Heinemann, 1999, xiii, 281. ISBN 075064463X. info
Výukové metody
přednášky, diskuse, domácí úkoly
Metody hodnocení
Aktivní účast na přednáškách, 3 kratší domácí práce, kolokvium. Zadávání prací probíhá výhradně přes platformu ELF.
Informace učitele
Upozornění: Tento kód předmětu je určen pro kombinované studium. Pro studenty denního studia je vyhrazen kód MVK_15.
Další komentáře
Předmět je vyučován jednorázově.
Předmět je zařazen také v obdobích jaro 2010, jaro 2011, jaro 2013, jaro 2014.