FF:AEA_15 Prázdnin.terénní praxe A (3 t) - Informace o předmětu
AEA_15 Praxe archeologické exkavace: workshop II (A) (3 týdny)
Filozofická fakultajaro 2016
- Rozsah
- 3 týdny. 1 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Jaroslav Bartík, Ph.D. (cvičící)
doc. PhDr. Eliška Kazdová, CSc. (cvičící)
doc. Mgr. Klára Šabatová, Ph.D. (cvičící) - Garance
- prof. PhDr. Zdeněk Měřínský, CSc.
Ústav archeologie a muzeologie – Filozofická fakulta
Kontaktní osoba: Jitka Šibíčková
Dodavatelské pracoviště: Ústav archeologie a muzeologie – Filozofická fakulta - Předpoklady
- !NOWANY( PAPVA_13 Terénní praxe I , KLBcA56 Archeologická praxe )
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- předmět má 6 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- V reálných podmínkách archeologického výzkumu studenti aplikují své dosavadní znalosti především z oblasti terénní teorie a praxe, geodézie a znalectví hmotné kultury.
- Osnova
- Po prvním roce studia posluchači absolvují prázdninovou terénní praxi I, která probíhá na vědecko-výzkumné základně MU v Těšeticích-Kyjovicích.
- Literatura
- PODBORSKÝ, Vladimír. Těšetice-Kyjovice. Vyd. 1. V Brně: Universita J.E. Purkyně, 1988, 311 s. URL info
- LORENCOVÁ, Anna, Vladimír PODBORSKÝ a Jan BENEŠ. Těšetice-Kyjovice. Vyd. 1. V Brně: Universita J.E. Purkyně, 1987, 273 s. URL info
- PODBORSKÝ, Vladimír. Těšetice-Kyjovice. Vyd. 1. V Brně: Universita J.E. Purkyně, 1985, 217 s. URL info
- KAZDOVÁ, Eliška. Těšetice-Kyjovice. Vyd. 1. Brno: Universita J.E. Purkyně, 1984, 299 s. URL info
- Výukové metody
- Zapojení do archeologického výzkumu v Těšeticích-Kyjovicích.
- Metody hodnocení
- Při výzkumu se předpokládá aktivní a samostatná účast při preparaci, dokumentaci a exploataci archeologických nálezových situací.
- Informace učitele
- http://www.phil.muni.cz/archeo/iam/ae/2ae/22ae/221ae.html
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá blokově.
- Statistika zápisu (jaro 2016, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/phil/jaro2016/AEA_15