PGDS026 Writing Seminar
Faculty of ArtsSpring 2018
- Extent and Intensity
- 0/0. 5 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- prof. PhDr. Milan Pol, CSc. (seminar tutor)
Mgr. Roman Švaříček, Ph.D. (seminar tutor)
doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D. (seminar tutor) - Guaranteed by
- doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D.
Department of Educational Sciences – Faculty of Arts
Contact Person: Ivana Klusáková
Supplier department: Department of Educational Sciences – Faculty of Arts - Prerequisites (in Czech)
- SEMESTR(1) || SEMESTR(2) || SEMESTR(3) || SEMESTR(4) || SEMESTR(5) || SEMESTR(6) || SEMESTR(7) || SEMESTR(8)
- Course Enrolment Limitations
- The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- there are 6 fields of study the course is directly associated with, display
- Course objectives (in Czech)
- Student prokáže schopnost zpracovat argumentačně promyšlený vědecký text s příslušným poznámkovým aparátem.
- Literature
- Podle tématu dizertační práce.
- Teaching methods (in Czech)
- Individuální konzultace se školitelem.
- Assessment methods (in Czech)
- Zápočet uděluje školitel. V prvním roce je zápočet udělen za samostatnou práci při volbě tématu a způsobu řešení dizertačního projektu. Od druhého roku studia je zápočet udělován na základě odevzdání 15 či 30 stran textu dizertační práce každý semestr školiteli. Viz Doporučený plán doktorského studia oboru Pedagogika.
- Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- The course can also be completed outside the examination period.
The course is taught each semester.
The course is taught: in blocks.
General note: Předmět je možné zapisovat opakovaně, v 1. - 4. roce studia.
Information on course enrolment limitations: semestr(1) || semestr(2) || semestr(3) || semestr(4) || semestr(5) || semestr(6) || semestr(7) || semestr(8)
- Enrolment Statistics (Spring 2018, recent)
- Permalink: https://is.muni.cz/course/phil/spring2018/PGDS026