FF:KSCB014 Intenzivní konverzace pro zač. - Informace o předmětu
KSCB014 Intenzivní konverzace pro první ročník
Filozofická fakultajaro 2022
- Rozsah
- 0/2/0. 4 kr. Ukončení: k.
- Vyučující
- Ya Jing Huang (cvičící)
Hiu Hung Chan (cvičící)
Jingluan Liu (cvičící)
Mgr. Terézia Hegerová (náhr. zkoušející) - Garance
- Mgr. Zuzana Pospěchová, Ph.D.
Seminář čínských studií – Centrum asijských studií – Filozofická fakulta
Kontaktní osoba: Mgr. Terézia Hegerová
Dodavatelské pracoviště: Seminář čínských studií – Centrum asijských studií – Filozofická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- KSCB014/01: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
KSCB014/02: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
KSCB014/03: Rozvrh nebyl do ISu vložen. - Předpoklady
- NOW( KSCA007 Čínština II )
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Jiné omezení: Zápis mimo Čínská studia není možný. - Mateřské obory/plány
- Čínská studia (program FF, B-CS_) (3)
- Kulturní studia Číny (program FF, B-HS)
- Kulturní studia Číny (program FF, B-MS) (2)
- Cíle předmětu
- Kurz je realizován jako intenzivní konverzace 1 učitel na 1 žáka. Jeho cílem je intenzivní trénink konverzace v čínštině.
- Výstupy z učení
- Na konci tohoto kurzu bude student schopen:
aktivně a pohotově používat čínštinu na úrovni prvního ročníku
lépe rozumět projevu rodilého mluvčího - Osnova
- The course organization:
- each student 2 x 25 minutes per week
- 1 student to 1 lecturer conversations
- The course structure:
- 1) The 1st class in the week: The student prepares a presentation on a topic based on his/her interest or the textbook used in the basic course (Integrated Chinese 1.2) and present it to the lecturer (5-10 minutes). Free conversation on the topic follows (15-20 minutes), the lecturer asks questions, the student responds; the lecturer carefully corrects all mistakes the student makes, all sentences the student makes must be correct in the end.
- 2) After the class the same day, the lecturer prepares a list of mistakes the student made in the presentation and writes down a list of new vocabulary (10-15 words) and/or grammatical patterns the student might use in the presentation but he/she did not. The lecturer sends the list to the student by email.
- 3) The 2nd class in the week: the student re-prepares the same presentation (the same topic) with the suggested new vocabulary and grammar and presents it to the lecturer again (5-10 minutes). Free conversation on the topic follows (15-20 minutes), the lecturer asks questions, the student responds; the lecturer carefully corrects all mistakes the student makes, all sentences the student says must be made correct.
- 4) At the end of the 2nd class the student and the lecturer choose a topic for the next week.
- Literatura
- Integrated Chinese : simplified and traditional characters. Edited by Yuehua Liu. 3rd ed. Boston: Cheng & Tsui Company, 2010, vii, 190. ISBN 9780887276927. info
- Integrated Chinese : simplified and traditional characters. Edited by Yuehua Liu. 3rd ed. Boston: Cheng & Tsui Company, 2010, xxxiii, 42. ISBN 9780887276804. info
- Výukové metody
- Konverzace, prezentace studenta.
- Metody hodnocení
- 100% docházka a připravenost
- Vyučovací jazyk
- Čínština
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (jaro 2022, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/phil/jaro2022/KSCB014