PřF:JAM05 Angličtina pro matematiky-Zk - Course Information
JAM05 Angličtina pro matematiky - zkouška
Faculty of ScienceAutumn 2003
- Extent and Intensity
- 0/0. 2 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
- Teacher(s)
- Mgr. Hana Ševečková, M.A. (lecturer)
Mgr. Eva Čoupková, Ph.D. (lecturer)
Mgr. Věra Hranáčová (lecturer)
PhDr. Hana Němcová (lecturer)
Mgr. Milada Pavlovová, Ph.D. (lecturer) - Guaranteed by
- Mgr. Hana Ševečková, M.A.
Language Centre, Faculty of Science Division – Language Centre
Contact Person: JUDr. Helena Sýkorová - Prerequisites (in Czech)
- Znalost anglického jazyka na středoškolské úrovni. Zvládnutí dovedností, které jsou obsahem 4 semestrů výuky odborné angličtiny - viz sylaby jednotlivých semestrů.
- Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- there are 10 fields of study the course is directly associated with, display
- Course objectives (in Czech)
- Jedná se o zkoušku z odborného jazyka, jejímž cílem je ověřit způsobilost studenta pracovat s odborným textem a prezentovat odborné téma.
- Syllabus (in Czech)
- Požadavky ke zkoušce z odborné angličtiny: Písemná část: a) test z gramatiky (nebyl-li vykonán v rámci zkoušky z akademické angličtiny) b) test dovedností práce s odborným textem c) překlad 5 normostran odborného textu (z A do Č)včetně slovníčku klíčových odborných výrazů Ústní část: a) prezentace odborného textu b) pohovor na obecná i odbornější témata týkající se vysokoškolského studia
- Literature
- Přehled doporučené literatury - viz informace učitele.
- Assessment methods (in Czech)
- Zkouška se skládá z písemné a ústní části - viz osnova.
- Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- The course can also be completed outside the examination period.
The course is taught each semester.
- Enrolment Statistics (Autumn 2003, recent)
- Permalink: https://is.muni.cz/course/sci/autumn2003/JAM05