Administrativa (doklady, platby atd.) - Diskusní fórum k přijímacímu řízení 2009 - Diskuse
Je třeba zaslat kromě el. přihlášky nějaké dokumenty?
Dobrý den,
ač jsem v jednom z diskusních příspěvků našla podobný dotaz i odpověď na něj,
pro jistotu se zeptám znovu: je třeba po zaplacení a přihlášení el. formou
zaslat na děkanát ještě nějaké informace? Hlásím se na FSS, obor psychologie,
navazující studium. Ze všeho vyplývá, že není třeba nic posílat, ale trošku mě
znejisťuje kolonka "tisk průvodky k materiálům zasílaným na děkanát".
Ještě před podáním přihlášky jsem posílala na rektorát MU dokumenty k
nostrifikaci bakalářského vzdělání,ale žádnou průvodku ani nic podobného jsem k
tomu nepřiložila (jinak snad vše, co bylo požadováno), tak jsem se jen chtěla
ujistit, že to nevadí. Dále by mě zajímalo, jakým způsobem se dozvím, zda byla
má žádost o nostrifikaci úspěšná či ne - předpokládám, že mě někdo kontaktuje
(nebo se mám ozvat sama?)
Předem moc děkuji za odpověď,
Markéta Holubová