E-přihláška - Diskusní fórum k přijímacímu řízení 2010 - Diskuse
Jana Frödová,
platba b.ú.
Dobrý den,mám dostaz ohledně platby přes b.ú., podávám si 2 přihlášky, ale když je chci
zaplatit tak se mi z těch dvou stane jedna (dohromady částka, symboly, apod.),
jenže následně píšete, že mám-li více objednávek, musím každou uhradit zvlášť,
protože každá má jiný var. symbol. Můj dotaz tedy spočívá v tom, jak mám
zaplatit každou přihlášku zvlášť? Jestli mám v sekci "Obsah Vašeho nákupního
košíku" jednu z přihlášek zrušit a pokračovat v objednávce první a následně se
vrátit k té zrušené?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
ano, pokud máte více objednávek, musíte každou objednávku uhradit pod jejímvariabilním symbolem. V rámci jedné objednávky však můžete uhradit libovolný
počet přihlášek, nemějte tedy obavy a objednejte si jednu platbu za všechny
přihlášky, které chcete podat.
Martina Lavičková,
Dobrý den,
vyřídila jsem 28. 1. na poště platbu přihlášky a poslala požadované přílohy. 30.
1. mi došlo mailem upozornění, že jsem tak ještě neučinila. Splnila jsem vše...?
Děkuji.
vyřídila jsem 28. 1. na poště platbu přihlášky a poslala požadované přílohy. 30.
1. mi došlo mailem upozornění, že jsem tak ještě neučinila. Splnila jsem vše...?
Děkuji.
Dobrý den,
toto upozornění je generováno automaticky 7 dní po objednání platby. Přijetí azaevidování platby může však trvat až 14 dní od zaplacení, v závislosti na
použitém způsobu platby. Nemějte tedy obavy, pokud jste při platbě uvedla
správně všechny informace (především číslo účtu a Váš individuální variabilní
symbol), brzy bude přijetí platby potvrzeno ve Vaší e-přihlášce.
Veronika Látková,
Dobrý deň, tiež mám problém s platením dvoch prihlášok prostredníctvom jednej
objednávky. Peniaze na jeden obor prilšli bezproblémovo 5.2.2010, no druhý obor
ostáva stále nezaplatený.
Tento problém som už opisovala v maili zaslanom 14.2.2010 na adresu
prihlaska@muni.cz, no zatiaľ mi nikto neodpísal a v prihláške mi pri jednom
obore stále svieti rámik s varovaním, že mám daný obor zaplatiť do 28.2. Do
správy som priložila scan potvrdenia o zaplatení aj skopírovala číslo objednávky
a potrebné údaje o nej.
Mohli by ste mi, prosím, napísať ako danú situáciu vyriešiť, pripádne na koho by
som sa ešte mala obrátiť?
Dobrý den,
Váš e-mail byl zodpovězen ještě týž den, ve 22:37, a obsahoval veškeré informacepotřebné k vyřešení nastalé situace.
Veronika Látková,
Prepáčte, ale žiadny mail mi neprišiel. Bolo by možné poslať mi ho ešte raz? (na
mail, z ktorého som Vám predtým písala: bast@inmail.sk)
mail, z ktorého som Vám predtým písala: bast@inmail.sk)
Dobrý deň,
email som Vám pred pár minútami odoslala. Snáď Vám tentoraz príde v poriadku.
Veronika Látková,
Dnes som sa bola o danom probléme so zaplatením mojich prihlášok informovať v
banke. Moje zistenia Vám zasielam v maili. Jedná sa o platenie cez OUR, ktoré
banka síce podporuje, ale vrámci EU vyšli akési nariadenia, ktoré ho zamietajú.
banke. Moje zistenia Vám zasielam v maili. Jedná sa o platenie cez OUR, ktoré
banka síce podporuje, ale vrámci EU vyšli akési nariadenia, ktoré ho zamietajú.
Právě proto je dobré číst "Časté dotazy", viz http://is.muni.cz/prihlaska/faq/.
(Váš e-mail dorazil v pořádku.)