Vzhledem ke stanovenému výzkumnému problému byly stanoveny čtyři cíle výzkumu a z nich vyplývající výzkumné otázky:
Cíle výzkumu | Výzkumné otázky |
---|---|
Zjistit, jsou-li studenti motivováni potřebou se v dané oblasti vzdělat, nutností získat kredity apod. a je-li existence kurzu skutečně potřebná. | Proč si studenti předmět zapsali? |
Zjistit, jestli studentům způsob výuky vyhovuje a jestli by ve skutečnosti nepreferovali klasickou kontaktní výuku. | Do jaké míry studentům vyhovují jednotlivé aspekty e-learningové formy studia? |
Zjistit, jestli studentům není ve výuce předloženo téma, které již znají z dřívějšího studia a na která témata se více zaměřit, protože je považují za potřebná. | Jak přínosná byla pro studenty vyučovaná témata? |
Zjistit, jestli studenti určitou dovednost ověřovanou v příslušném úkolu již nemají z dřívějška a není-li tedy třeba daný úkol nahradit nebo jej vyřadit. | Jak přínosné byly pro studenty zadané úkoly? |