Didaktická technologie II
Mgr. Monika Čechová, Ph.D.
Didaktická technologie II
Mgr. Monika Čechová, Ph.D.
Didaktická technologie II
Info
Období
jaro 2010
- Anotace
- Studenti se seznámí se zásadami pro tvorbu distančních studijních opor. Tyto zásady budou celý semestr uplatňovat při výuce. Semestr je již obsahem zaměřen na didaktické využití ICT technologií. Studenti se naučí pracovat s autorským prostředím LMS Moodle a vytvářet v něm testy. Tento systém byl zvolen proto, že se s ním setkají na středních ale dokonce i na základních školách. Seznámí se s interaktivní tabulí a naučí se vytvářet výukové programy pro interaktivní tabule a využívat s nimi i elektronická hlasovací zařízení. V rámci této výuky vytvoří kompletní výukovou oporu ve Wordu - tištěnou podobu, v PowerPointu - multimediální podobu, v autorském prostředí Moodle - interaktivní oporu a tištěnou oporu do něj vloží a vytvoří výukový program pro interaktivní tabuli s hlasovacím zařízením. V těchto oporách použijí vlastními silami vytvořené video, sestříhaný zvuk i upravené fotografie.
- Osnova
-
- Zásady tvorby distančních studijních opor. Autorské prostředí LMS Moodle a vytváření testů. Práce s interaktivní tabulí a vytváření výukových programů pro interaktivní tabule. Využívání elektronických hlasovacích zařízení.
- Literatura
-
- Člověk a vzdělání v informační společnosti :[vzdělávání a život v komputerizovaném světě]. Edited by Petr Sak - Jiří Mareš. Vyd. 1. Praha : Portál, 2007. 290 s. ISBN 978-80-7367-230. info
- Typ výuky a zkoušky
- V rámci této výuky vytvoří kompletní výukovou oporu ve Wordu - tištěnou podobu, v PowerPointu - multimediální podobu, v autorském prostředí Moodle - interaktivní oporu a tištěnou oporu do něj vloží a vytvoří výukový program pro interaktivní tabuli s hlasovacím zařízením. V těchto oporách použijí vlastními silami vytvořené video, sestříhaný zvuk i upravené fotografie. Vše obhájí.
- Další komentáře
- Poznámka k ukončení předmětu: Vypracování zadaných protokolů
Předmět je vyučován každoročně.
V lab. učebně č. 25 může pracovat současně max. 16 posluchačů.
Předchozí
Následující