9. SOURCES AND LITERATURE This chapter has been prepared by Karel Pančocha Fitt, R. A.; Mason, H. 1986. Sensory handicaps in children. Stratford upon Avon: National Council for special education. Kapr, J. Vzdělávání žáků se zrakovým postižením. In Sborník odboru speciálního školství. Praha: MŠMT, 1998. Keblová, A. Integrované vzdělávání dětí se zrakovým postižením. Praha: Septima, 2. vydání, 1998. Keblová, A. Kompenzační pomůcky pro zrakově postižené žáky ZŠ. Praha: Septima, 2. vydání, 1999. Květoňová.Švecová, L. Oftalmopedie. Brno: Paido, 2. vyd., 2000. Nováková, Z. Integrativní forma povinného vzdělávání zrakově postižených žáků z pohledu pedagogů. Speciální pedagogika, 2003b roč. 13, č. 1, s. 9 – 21. Požár, L. a kol. Školská integrácia detí a mládeže s poruchami zraku. Bratislava: Univerzita Komenského, 1996. Říčan, P.; Krejčířová, D.; a kol. Dětská klinická psychologie. Praha: Grada, 3. vyd., 1997. Sovák, M. Nárys speciální pedagogiky. Praha: SPN, 6. vyd., 1986. Svoboda, M.; Krejčířová, D.; Vágnerová, M. Psychodiagnostika dětí a dospívajících. Praha: Portál, 2001. Vágnerová, M. Oftalmopsychologie dětského věku. Praha: Karolinum, 1995. Wiener, P. Prostorová orientace zrakově postižených. Praha: MŠMT, 2. vydání, 1998.
|