Bednářová, J., & Šmardová, V. (2007). Školní zralost. Brno: Computer Pres.
Pekárková, S., & Švandová, M. (2018). Diagnostický nástroj iSophi.
Sedláčková, H., Syslová, & Z. Štěpánková, L. (2012). Hodnocení výsledků předškolního vzdělávání. Praha: Wolters Kluwer.
Sindelárová, B. (2016). Předcházíme poruchám učení. Praha: Portál.
Smolíková, K. (Ed.) (2007). Pedagogické hodnocení v pojetí RVP PV. Praha: VÚP.
Syslová, Z., & Kratochvílová, J. (2018). Metodika pro učitele: Praktická příručka k diagnostickému nástroji PREDICT. Praha: Raabe. In http://www.raabe.cz/nase-projekty/good-start-to-school-projekt-erasmus/gss-vystupy.aspx.
Syslová, Z., Kratochvílová, J., & Fikarová, T. (2018). Pedagogická diagnostika v MŠ. Praha: Portál.