Didaktika předškolního věku

Téma: Provázanost cílů a obsahu vzdělávání. Hodnocení výsledků vzdělávání.

Doporučená literatura

BelzH., & SiegristM. (2001). Klíčové kompetence a jejich rozvoj. Praha: Portál.

Kratochvílová, J. (2011). Systém hodnocení sebehodnocení žákůBrno: MSD spol. s.r.o.

MŠMT. (2021). Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání. Praha: MŠMT.

Pasch, M. et al(1998). Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině. Praha: Portál. 

Sedláčková, H., Syslová, Z., & Štěpánková, L. (2012). Hodnocení  výsledků předškolního vzděláváníPraha, Wolters Kluwer. 

Zde naleznete prezentace k tématu

Zde naleznete materiály, se kterými budeme pracovat ve výce

RVP PV zari 2021
PDF ke stažení
SVP Mlada Boleslav
PDF ke stažení
SVP MS Moravany 2020 2023
PDF ke stažení
SVP S KAMARADY CELYM ROKEM
PDF ke stažení

Zde naleznete videonahrávky k tématu

Chyba: Odkazovaný objekt neexistuje nebo nemáte právo jej číst.
https://is.muni.cz/el/ped/podzim2022/XPPk07/um/Sebehodnoceni_deti.video5
Chyba: Odkazovaný objekt neexistuje nebo nemáte právo jej číst.
https://is.muni.cz/el/ped/podzim2022/XPPk07/um/Trivrstvy_model.video5
Chyba: Odkazovaný objekt neexistuje nebo nemáte právo jej číst.
https://is.muni.cz/el/ped/podzim2022/XPPk07/um/Hodnoceni_cinnosti.video5