Představení celkové koncepce kurzu, povinné literatury, metod hodnocení, hlavních teoretických rámců kurátorství digitálního archivu/galerie; představení témat a podtémat ke kterým budou studenti vypracovávat zadání (semestrální projekt ve formě digitálního příběhu).
Představení aplikace ArcGIS StoryMaps a modelového projektu vytvořeného v tomto prostředí; konzultace pracovních podob projektu; Zadání na příští hodinu bude spočívat v upravení zadané projektu a prvním vyzkoušení aplikace ArcGIS Storymaps
Příprava scénáře pro digitální příběh, reflexe problémů použitého softwaru – společná práce na hodině.
Generativní AI funguje na základě rozsáhlých datových souborů, na kterých je trénována, a porozumění jejím principům je klíčové pro zodpovědné využívání. V kreativních profesích zvyšuje výkon a efektivitu, ale vyvolává otázky o originalitě – může být AI skutečně kreativní? Je důležité znát chyby, které AI generuje, a být obezřetný při interpretaci jejích výstupů, zejména v akademickém prostředí, kde hrozí narušení integrity. V oblasti výuky a vědy se AI stává nepostradatelným nástrojem, který usnadňuje práci a zvyšuje efektivitu.
Zde naleznete odkazy a tipy na materiály, ke kterým jsme se ve výuce nedostali