12.5. Hodina s Ing. arch. Kateřinou Kováříkovou (video z přednáášky je níže)
The link we will use is here:
https://cesnet.zoom.us/j/95762067157?pwd=WnIxOGVaNUl4a1M4WEJsd3Q1alhWUT09
"Reklama" na Map the System Oxford soutěž (5 min) https://youtu.be/7T0A8p1wf64 (info o zdroji naší inspirace)
Prezentace týmu Singapur (děti) https://www.youtube.com/watch?v=NoBjg_ZsMLA
How to observe like S. Holmes https://youtu.be/a43pJhQFjD4 (5 min.) - principy, které můžeme využít při rozvoji naší schopnosti promýšlet věci v souvislostech
Základní informace o MUNI AFU: https://starnuti.fss.muni.cz/muni-pro-kazdy-vek
další kliací odkazy v prezentaci (update 24.3.):
Doporučená četba: Melissa Cannon, Renata Kerwood, Mandie Ramon, Samuel J. Rowley &Hannah Rubio (2021): Laying the groundwork for an Age-Friendly University: a multi-method case
study, Gerontology & Geriatrics Education, DOI: 10.1080/02701960.2021.1974016
17.3. 2022
Genderová perspektiva: https://www.tacr.cz/gender-v-obsahu-vyzkumu-a-inovaci/
HR AWARD : https://www.fss.muni.cz/o-nas/hr-award
24.3.2022 Odkaz na tabulku pro tvorbu AFU indikátoru: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Jj39h08NcM6iF54fVnnQcByRQz8inhNYR4IOcsU8xis/edit?usp=sharing
Odkaz na souhrnný dokument výsledků (pracovní verze): https://docs.google.com/document/d/1lx8aP86hHUDxOeOwABOMfIiTmRFEkeECPVX-pDCJICQ/edit?usp=sharing
Základní info k "civic science" občanské vědě: např. https://peterlevine.ws/?p=21019 nebo text Garlic, Levin (2016): Where civics meets science: building science for the public good through Civic Science (https://onlinelibrary.wiley.com/doi/full/10.1111/odi.12534)
Ke čtení (kopie ze sylabu):
(2019) Becoming and being an
Age-Friendly University (AFU): Strategic considerations and practical
implications, Gerontology & Geriatrics
Education, 40:2, 166-178,
DOI: 10.1080/02701960.2019.1579714
(2019) Developing an
Age-Friendly University (AFU) audit: A pilot study, Gerontology & Geriatrics Education, 40:2, 203-220, DOI: 10.1080/02701960.2019.1572006
(2021) Laying the groundwork for an Age-Friendly University: a multi-method case study, Gerontology & Geriatrics Education, DOI: 10.1080/02701960.2021.1974016
, , . (2020) Age-Friendly University environmental scan: Exploring “age-friendliness” with stakeholders at one regional comprehensive university. Gerontology & Geriatrics Education 0:0, pages 1-14.
8.4.2022:
Záznam semináře Pábení o scénářovém myšlení a tvorbě budoucích scénářů jako podkladu pro policy making: https://www.youtube.com/watch?v=YDzG8VkGIuM