angličtinaPřihlášení do IS MU

Digital marketing and social media analysis – jaro 2022 (MKH_DMSM)

Tato nabídka není nyní v prodeji.

    Digital marketing and social media analysis

    Předmět si klade za cíl seznámit posluchače se specifiky marketingu prováděného v on-line prostředí. Obsahem kurzu je soubor přednášek a seminářů, které postupně studentům poskytují komplexní a strategický pohled na problematiku digitálního marketingu včetně znalostí a dovedností spojených s analýzou sociálních médií.
    • Rozvrh: jaro 2022
      So 19. 2. 12:00–15:50 P104, So 19. 3. 12:00–15:50 P104, Pá 1. 4. 16:00–19:50 P104, So 14. 5. 12:00–15:50 P104
    • Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Ekonomicko-správní fakulta
    Vyučující
    přednášející Prateek Kalia, Ph.D. Prateek Kalia, Ph.D.
    (přednášející)
    přednášející Ing. Dušan Mladenović, Ph.D. Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.
    (přednášející)

    Osnova
    • Strategie digitálního marketingu a průzkum trhu
    • Analýza klíčových slov
    • Optimalizace pro vyhledávače - SEO
    • Základy online reklamy
    • PPC reklama
    • Strategie marketingu obsahu
    • Copywriting
    • Emailový marketing
    • Strategie a kanály sociálních médií
    • Mobilní a video marketing
    • UX
    • CRM
    • Analytika a měření
    Omezení zápisu do předmětu
    Jiné omezení: Minimální počet pro otevření předmětu je 10 zapsaných studentů. / The minimum number of enrolled students to open the course is 10.

Celková cena: 2 940 Kč vč. DPH