Digital marketing and social media analysis
Předmět si klade za cíl seznámit posluchače se specifiky marketingu prováděného v on-line prostředí. Obsahem kurzu je soubor přednášek a seminářů, které postupně studentům poskytují komplexní a strategický pohled na problematiku digitálního marketingu včetně znalostí a dovedností spojených s analýzou sociálních médií.
- Rozvrh: jaro 2022
So 19. 2. 12:00–15:50
P104, So 19. 3. 12:00–15:50
P104, Pá 1. 4. 16:00–19:50
P104, So 14. 5. 12:00–15:50
P104
- Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Ekonomicko-správní fakulta
Vyučující
Osnova
• Strategie digitálního marketingu a průzkum trhu
• Analýza klíčových slov
• Optimalizace pro vyhledávače - SEO
• Základy online reklamy
• PPC reklama
• Strategie marketingu obsahu
• Copywriting
• Emailový marketing
• Strategie a kanály sociálních médií
• Mobilní a video marketing
• UX
• CRM
• Analytika a měření
Omezení zápisu do předmětu
Jiné omezení: Minimální počet pro otevření předmětu je 10 zapsaných studentů. / The minimum number of enrolled students to open the course is 10.